Huskøb. Forhandlign

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

973 visninger
11 svar
0 synes godt om
5. november 2009

ann-kristina

Hvor meget har I erfaring for at man kan forhandle et hus ned i pris? Vi har fundet drømmehuset, men det er desværre lidt for dyrt. Det står til 2,6 og banken har sagt 2,3 evt 2,4.  Men vi vil bare have det hus!!!! Det har bare alt hvad vi har let efter. Det er stort, rummeligt, lyst, stor have, 200 m fra skole/svømmehal, sportshal og børnehave: Der er et ret gammelt køkken, som skal have nye elementer inden for de næste år men ellers er det bare lige til at flytte ind i.

Jeg har læst at  man kan købe sig til nogen der forhandler pris for en. Er der nogen der har prøvet det???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. november 2009

Honningblomst

Prøv det da....I skal da bare kontakte mægleren og så sige hvad i vil give...det er jo ikke så nemt at sælge huse for tiden.

Da vi solgte for to år siden, der pressede de også, men fik intet ud af det...så enten går den ellers ikke.

Men prøv det da...

Knus..

Anmeld

5. november 2009

Vingummien

Jeg vil også sige at i skal prøve at høre dem ad, hvis banken kan gå med til 2.4 er det jo ikke så mange igen de skal gå ned hvis du ser på hele beløbet.

Men som Eva siger, nogen gange går den og andre gange ik.

Mine forældre har lige fået solgt min afdøde onkels hus og der var også en der vil gå ned men det gik de heller ikke med til, endte så med at de købte det alligevel men til den pris der var sat.

Sker jo ikke noget ved at prøve, men jeg vil nok ikke give penge for at få en til at gøre det uden der var garenti

Anmeld

5. november 2009

stine_olesen

Sådan som huspriserne er i øjeblikket kan i sagtens byde under pris, prøv bare med de 2,3 mill og hør hvad de siger så kan i måske lande på de 2,4 som er max, chancen for der er nogen andre der vil købe huset (og især til den pris) er nok ikke så stor så lad vær med bare at ile ind i det. Set fra en byg konst øjne  

Anmeld

5. november 2009

Nemesis

vi pressede vores 200K ned i pris efter det allerede var justeret 200k ned.

Så synes da i skal komme med et bud der hedder 2,35..i disse tider er det ikke et stort nedslag.

prøv!

:-) Sisse

Anmeld

5. november 2009

sarahb

vi fik vores lejlighed 385.000 ned i pris. i skal stå fast ved i kun vil give 2.3 det er købers marked, så det er mere eller mindre jer der sætter prisen. og i behøver ikk en til at gøre det, det kan i sagtens selv. og et nedslag på 2-300.000 er ikk meget når det står til 2.6 og specielt ikk i disse tider..

Anmeld

5. november 2009

SaNiNa

bare byd. og start da på 2.3 så har i jo osse lidt at forhandle med.

har du ikke nogle billeder?

Anmeld

5. november 2009

ann-kristina

Ja vi har også aftalt at I morgen når vi begge er hjemme så vil vi byde på det.

Jeg lægger lige et link ind. Men lad nu være med at snuppe det fra os. Smil :-)

http://nybolig.dk/maegler/PrivatBolig.jsp?sagsnr=VL1823&forretningsnr=230065

Anmeld

7. december 2009

CSB

Det er da bare med at byde.. I burde sagtens kunne få nogle hundrede tusinder af i prisen afhængig af hvor I landet det er. Men fortæl for guds skyld ikke hvor meget I har at handle for - så får I dem aldrig længere ned end det. Og 100.000 ekstra til køkken eller hvad I nu synes kunne da være dejligt. 

Har I været ude og se det?

/Birgitte

(Manden fik 1,8 mio slået af prisen da vi købte gård i sommers )

Anmeld

7. december 2009

missKat

Vi har lige købt for 1 mrd siden. Vi bød 650.000 under pris og blev enige om 600.000 i afslag.

Det var sat til salg til 2.2 mill. Vi bød 1.55 mill, de sagde 1.75 mill og så sagde vi at 1.6 mill var vores bud. Det tog de så imod, med det forbehold at vi ville overtage her den 1. dec 

Det er gået meget stærkt det hele, men vi har nu vores drømmehus!

Håber det lykkedes for Jer!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.