Spørgsmål til bogorme.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

329 visninger
6 svar
0 synes godt om
5. november 2009

Kloster

Hej.

Nu har jeg sørme lige læst Camilla Läckberg's "Stenhuggeren" færdig. Havde aldrig troet, jeg skulle læse en bog på 475 sider.

Er stadig ret ny i bog-faget, så jeg ville lige høre jer efter noget...

Hvor hurtig læser I jeres bøger?

Når I har læst en bog i en serie, går I så straks videre med den næste, hvis I har den på hylden ell skal I lige fordøje den læste bog?

Synes jeres nærmeste, at I er alt for optaget og opslugte af at læse?

Kloster

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. november 2009

Lullaby

Når jeg læser så er jeg tabt for omverdenen. Dvs man kan snakke til mig og jeg hører intet. Men pt har jeg intet tid så det er kun på ferie at jeg læser og så øv.
Nogle bøger hopper jeg videre med og andre skal fordøjes.

Anmeld

5. november 2009

Becks

Kloster skriver:

Hej.

Nu har jeg sørme lige læst Camilla Läckberg's "Stenhuggeren" færdig. Havde aldrig troet, jeg skulle læse en bog på 475 sider.

Er stadig ret ny i bog-faget, så jeg ville lige høre jer efter noget...

Hvor hurtig læser I jeres bøger?

Når I har læst en bog i en serie, går I så straks videre med den næste, hvis I har den på hylden ell skal I lige fordøje den læste bog?

Synes jeres nærmeste, at I er alt for optaget og opslugte af at læse?

Kloster

Uh elsker at læse

Jeg kan snildt læse en 2-3 bøger på en dag med en 2-300 sider hver. Men så er det også på en fridag

Der er ikke nogen der har hentydet til at jeg læser så meget og det er kun i perioder jeg læser meget.

Hvis det er en serie jeg læser, kan der sagtens gå flere måneder før jeg læser den næste, når jeg så skal læse den næste, så læser jeg bare de sidste par sider af den forrige bog, så jeg lige kan følge med igen..

Anmeld

5. november 2009

Vingummien

Nu er jeg så faldet lidt af på det efter jeg fik emil, men har læst rigtig meget og har mange bøger. Hvis jeg kom godt i gang kunne jeg sagtens læse en bog om dagen. Og hvis det var en serie så gik jeg forholdsvis hurtig videre til den næste for at holde ved det der stod i den anden så man fik den rigtig sammenhæng.

Savner lidt at læse, men syntes ikke rigtig tiden er til det for når ungen er kommet i seng så er det kæreste tid osv

Anmeld

5. november 2009

stine_olesen

Elsker og læse i perioder Men en harry potter bog af de sidste kan ikke huske hvor mange sidder den er på kan jeg godt læse på en uge når jeg har 1 time eller 2 om aften til at sidde og læse

Anmeld

5. november 2009

MissSophie

Uha, jeg elsker også at læse. Har bare ikke tidtil hverdag, men når jeg er på ferie...  så sluger jeg den ene efter den anden.

Jeg har også læst amilla Läckberg, men kun "isprinsessen". Jeg nåede kun lige i gang med "stenhuggeren", og så startede studiet igen. Prøv en forfatter, der heder Susan Moody, hun er også rigtig god.

Anmeld

7. november 2009

anna-jonas

Det kommer meget an på bogen, hvor hurtigt jeg læser den. Nogle kan jeg slet ikke lægge fra mig (dem er der langt mellem), andre får kun min opmærksomhed et par sider hver aften. Min mand har nogle gange ytret, at han synes jeg er svær at komme i kontakt med, når jeg er opslugt af en bog. Men han er selv en læsehest, så han har forståelse.

Lige pt. er der ikke rigtig tid til læsning.................men jeg glæder mig til ungerne bliver større, så jeg igen kan fordybe mig i en god bog.

Mette

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.