Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej piger. Hvordan skal jeg forholde mig? Er i tvivl om præcis hvornår jeg skal have min mens. da jeg jo har en meget svingende cyklus. Ved at min ÆL har ligger mellem d. 22-24 okt. Så det er jo ved at være nogle dage siden. De sidste to gange har min cyklus været på senest - 31 dage og 34 dage. Jeg er nu på dag 32 i denne cyklus og ingen tegn på mens. ud over en smule smerte ind imellem. Testede igår og fik med sikkerhed en meget meget svag rosa streg nr 2, men i dag var den helt negativ igen. Så ved ikke helt hvordan jeg skal tage det. Tænker at det nok bare er en bio kemisk - desværre. Men nu må vi se. Har nogle af jer oplevet at en svag skyggestreg er kommet og gået for så, at dukke op igen? Vil i forslå at jeg tester med et andet mærke, og hvornår tror i at jeg kan teste, og regne nogenlunde med resultatet? Og hvor længe plejer i, at have jeres test i urinen? Der står 3 sek på min test, men synes det virker meget kort. Da jeg fik skyggestreg havde den stået lidt længere, og i dag hvor den var negativ gav jeg den præcis 3 sek. Tænker om det kan have noget at sige??? Håber nogen derude har mere styr på det end jeg. Jeg er godt nok liiiidt forvirret .... Knus fra Alexis der sådan håber at den er der denne gang.... Hep hep hep
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
øj hvor spændende! Har du testet med morgenurin? - det kan være koncentrationen af urinen, der giver forskel i testene. Men altså 14 dage, cirka, efter ÆL er her omkring hvor nogen vil begynde at kunne teste positiv. Så jeg ville teste igen i morgen tidlig - og hver morgen iøvrigt indtil den enten viser rigtigt positiv eller du får menstruation.
Joanna skriver: øj hvor spændende! Har du testet med morgenurin? - det kan være koncentrationen af urinen, der giver forskel i testene. Men altså 14 dage, cirka, efter ÆL er her omkring hvor nogen vil begynde at kunne teste positiv. Så jeg ville teste igen i morgen tidlig - og hver morgen iøvrigt indtil den enten viser rigtigt positiv eller du får menstruation.
Ja det er lidt spændende, men jeg tager den heeeelt med ro (Så godt jeg nu kan) Vil ikke blive alt for skuffet uden grund.
Ja jeg testede med morgenurin begge dage. Den første som jeg tog i går stod jeg og kiggede på nogle minutter og pludselig så jeg en ekstra meget meget svag streg.
Jeg tror der er gået små 5 min. (tog desværre ikke tid, men har en fornemmelse af tiden som er meget reel) og så kom den svaaagt frem.
Man skal læse den af senest inde for de 5 min ifølge vejledningen, men har hørt så meget om, at den godt kan være der selv om man lige render over de 5 min. ( kiggede ikke først på den da der var gået meget længe som nogen gør)
Troede først jeg var bims hehe, men den blev ved med at være der selv om jeg kneb øjnene sammen og troede at det måske var ønsketænkning.
Men så tog jeg en test igen i morges, og den var bragende negativ.
Kan koncentrationen af urinen godt indvirke på testen når jeg tester om morgenen også???
Og ved du om mængden af urin og tiden man lader den stå i koppen have indvirkning på resultatet???
Uh jeg håber sådan at mens bliver væk på den gode måde og at stregen kommer tilbage.
Har prøvet i et år....
Alexis skriver: Ja det er lidt spændende, men jeg tager den heeeelt med ro (Så godt jeg nu kan) Vil ikke blive alt for skuffet uden grund. Ja jeg testede med morgenurin begge dage. Den første som jeg tog i går stod jeg og kiggede på nogle minutter og pludselig så jeg en ekstra meget meget svag streg. Jeg tror der er gået små 5 min. (tog desværre ikke tid, men har en fornemmelse af tiden som er meget reel) og så kom den svaaagt frem. Man skal læse den af senest inde for de 5 min ifølge vejledningen, men har hørt så meget om, at den godt kan være der selv om man lige render over de 5 min. ( kiggede ikke først på den da der var gået meget længe som nogen gør) Troede først jeg var bims hehe, men den blev ved med at være der selv om jeg kneb øjnene sammen og troede at det måske var ønsketænkning. Men så tog jeg en test igen i morges, og den var bragende negativ. Kan koncentrationen af urinen godt indvirke på testen når jeg tester om morgenen også??? Og ved du om mængden af urin og tiden man lader den stå i koppen have indvirkning på resultatet??? Uh jeg håber sådan at mens bliver væk på den gode måde og at stregen kommer tilbage. Har prøvet i et år....
æhm... ved du hvad, jeg aner det faktisk ikke!... hvordan der kan indvirkes på testen, desværre.
Jeg håber bare, at du i morgen får en fin positiv
Jeg mine fingre for dig - alt hvad jeg kan...
Skyggestregen er tilbage. Den var (synes jeg) må ske nok en anelse tydeligere i dag. Og ingen tvivl om at den var rosa. Men, synes det tog lidt længere end 5 min. før den kom frem... hmmmm....
Hilsen Alexis der tester videre
Alexis skriver: Skyggestregen er tilbage. Den var (synes jeg) må ske nok en anelse tydeligere i dag. Og ingen tvivl om at den var rosa. Men, synes det tog lidt længere end 5 min. før den kom frem... hmmmm.... Hilsen Alexis der tester videre
for at den er der
Selv hundens poter er krydsede
Hejsa
Prøv at teste om aftenene, de gange jeg har testet har mine altid været mest tydelige om aften og meget svage når jeg har brugt morgen urin:0)
Held og lykke, håber den er positiv og forbliver det:0)
Christina
21+4
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128