Godkender ikke anmodning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

461 visninger
7 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
11. september

Anonym trådstarter

Min kæreste og jeg er ikke venner på sociale medier. Men nu har jeg ansøgt om venskab på Facebook. Jeg ved han har været ved sin tlf og gangteret også på Facebook, da han ofte var på. (Har jeg kunne se når vi er sammen) Men han godkender ikke min anmodning. 

Hvordan skal jeg takle det? 

Skal jeg ignorere det. Være ligeglad. Kommentere på det. Fjerne anmodningen igen. Spørge ham ligeud, hvorfor han ikke acceptere. Lade det vente til han selv gør noget.
?? Eller noget helt andet

Der er gået et døgn. Jeg føler bare det er mærkeligt. Men måske bare mig. 
vi har været sammen i et år. Vi er start 30’erne. 

Jeg er anonym da jeg egentlig synes det er lidt flovt at skrive og stå i. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. september

Ekko

Profilbillede for Ekko

Jeg ville spørge, for sådan noget ville også gøre mig usikker. 

Anmeld Citér

I forgårs

Anonym

Det lugter da lidt af at han har en anden

Anmeld Citér

I går kl. 09:14

AnjaZenia

Profilbillede for AnjaZenia

Jeg ville bare spørge.

Anmeld Citér

I går kl. 11:02

Minime2018

Profilbillede for Minime2018

Hvis I skal være kærester på et tidspunkt er det rigtig godt at øve sig i at tale sammen. Sig:  Hej Jens, jeg har anmodet dig som ven på Facebook, men du har ikke godkendt eller afvist. Hvorfor det? Og når du så har sagt det skal du være klar til at forholde dig til, enten for dig selv eller for ham, hvorfor det er vigtigt For dig at være venner på Facebook. 

Anmeld Citér

I går kl. 15:47

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
Minime2018 skriver:

Hvis I skal være kærester på et tidspunkt er det rigtig godt at øve sig i at tale sammen. Sig:  Hej Jens, jeg har anmodet dig som ven på Facebook, men du har ikke godkendt eller afvist. Hvorfor det? Og når du så har sagt det skal du være klar til at forholde dig til, enten for dig selv eller for ham, hvorfor det er vigtigt For dig at være venner på Facebook. 

Hvad mener du med “hvis I skal være kærester på et tidspunkt”?

Anmeld Citér

kl. 13:12

Anonym

Minime2018 skriver:

TS skriver, de har været kærester i et år!!

Anmeld Citér

kl. 17:47

Minime2018

Profilbillede for Minime2018
Anonym skriver:

TS skriver, de har været kærester i et år!!

Synes ikke de informationer stod der da jeg svarede - heller ej alder. Men lad det ligge. Uanset hvad er det nok sundt at kunne snakke om hvis man skal være kærester i mange år, for emner man kan/skal tale om bliver ikke mindre med tiden.  Så man er nødt til at kunne snakke om de ting der er svære også. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.