Over grænsen eller er det bare mig????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

389 visninger
6 svar
2 synes godt om
29. juli

181084

Profilbillede for 181084
Lykkelig

Ved ikke hvad jeg vil med dette, måske bare ud med nogle følelser og frustrationer, som ingen andre forstår.

Vi (min mand og jeg og vores 4 børn) er lige flyttet i lejlighed. Super søde naboer, virkelig snaksalige.

Nu er naboerne begyndt at ringe eller skrive til min mand hver og hver anden dag, om han gider kører dem ud og handle.

Jeg er ved at blive sindssyg af det. Er det mig der er forkert på den, når jeg siger til min mand at det er for meget, og at de simpelthen må begynde at tage bussen. (Hvad gjorder de før vi flyttede hertil?)

De er super søde, og hjælpsomme mennesker på mange andre måder, men bliver jeg nød til at accepterer at jeg nu har en "dele"mand, som skal kører flere timer hver eller hver anden dag. hvad ville i andre sige til det?

Det skaber virkelig mange konflikter herhjemme stort set daglig, og jeg får kun af vide at det er mig der er forkert på den, uanset hvordan jeg prøver på at forklare mine følelser og tanker omkring det. 

MVH. En meget frustreret og ked kone, som bare sidder tilbage flere timer hver dag. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juli

Meyer

Profilbillede for Meyer

Nej det synes jeg faktisk ikke. Det var ikke noget som kom til at foregå her hjemme. At man kan hjælp sine naboer en gang i mellem er ok, men ikke flere gange om ugen. Som du selv skriver så kunne de jo godt klare sig før i flygtede ind, og med 4 børn tænker jeg ikke at I keder jer. Din mand må simpelthen lære at sig nej, og hvis det kniber ja så må du jo hjælpe ham.

Anmeld Citér

29. juli

LolaDk

Profilbillede for LolaDk
181084 skriver:

Ved ikke hvad jeg vil med dette, måske bare ud med nogle følelser og frustrationer, som ingen andre forstår.

Vi (min mand og jeg og vores 4 børn) er lige flyttet i lejlighed. Super søde naboer, virkelig snaksalige.

Nu er naboerne begyndt at ringe eller skrive til min mand hver og hver anden dag, om han gider kører dem ud og handle.

Jeg er ved at blive sindssyg af det. Er det mig der er forkert på den, når jeg siger til min mand at det er for meget, og at de simpelthen må begynde at tage bussen. (Hvad gjorder de før vi flyttede hertil?)

De er super søde, og hjælpsomme mennesker på mange andre måder, men bliver jeg nød til at accepterer at jeg nu har en "dele"mand, som skal kører flere timer hver eller hver anden dag. hvad ville i andre sige til det?

Det skaber virkelig mange konflikter herhjemme stort set daglig, og jeg får kun af vide at det er mig der er forkert på den, uanset hvordan jeg prøver på at forklare mine følelser og tanker omkring det. 

MVH. En meget frustreret og ked kone, som bare sidder tilbage flere timer hver dag. 

Ahh jeg har nu ikk noget mod at man hjælper hinanden. Men hver anden dag er lige i overkanten synes jeg. 
ville nok på pæn vis sige til dem at I gerne vil hjælpe dem når i alligevel selv skal ud og handle. Men i en familie med 4 børn har I ikke tid og mulighed for at lege chauffør hele tiden 

Anmeld Citér

29. juli

Seldomseen

Profilbillede for Seldomseen
181084 skriver:

Hvordan begyndte det? Altså det er ikke det mest oplagte at ringe til en ny nabo og bede om at blive kørt ud at handle. Hvordan har de hans telefon nummer? Går din mand ikke på arbejde?

Anmeld Citér

30. juli

*.*

Profilbillede for *.*
Mor til 4 + en engel

Jeg hjælper gerne naboerne, men det der er i overkanten. Den eneste gang jeg har gået med til det var da en ældre dame ved siden af var ny opereret og ikke havde nogen til at hjælpe, og det var så også kun en begrænset periode hvor vi tilpassede os hinanden så jeg alligevel skulle ud/handle. 

det er alt for meget, og man må altså gerne sige nej det passer ikke i dag. 
Den var ikke gået her hjemme, der havde de pænt fået besked på at finde en anden løsning fremadrettet.

Anmeld Citér

1. august

Mariposa26

Profilbillede for Mariposa26

Ja, det er over grænsen. Hvorfor siger han ikke fra? 

Anmeld Citér

I forgårs

Fortvivlet

Profilbillede for Fortvivlet

Kom ikke til at ske her, vi har rigelig problemer med selv at nå at handle ��

Jeg ville henvise til nemlig eller en eller anden leveringstjeneste.

En ting er at hjælpe en nabo som fx har brækket benet, men ikke flere gange om ugen, det virker ret underligt 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.