Ved ikke hvad jeg vil med dette, måske bare ud med nogle følelser og frustrationer, som ingen andre forstår.
Vi (min mand og jeg og vores 4 børn) er lige flyttet i lejlighed. Super søde naboer, virkelig snaksalige.
Nu er naboerne begyndt at ringe eller skrive til min mand hver og hver anden dag, om han gider kører dem ud og handle.
Jeg er ved at blive sindssyg af det. Er det mig der er forkert på den, når jeg siger til min mand at det er for meget, og at de simpelthen må begynde at tage bussen. (Hvad gjorder de før vi flyttede hertil?)
De er super søde, og hjælpsomme mennesker på mange andre måder, men bliver jeg nød til at accepterer at jeg nu har en "dele"mand, som skal kører flere timer hver eller hver anden dag. hvad ville i andre sige til det?
Det skaber virkelig mange konflikter herhjemme stort set daglig, og jeg får kun af vide at det er mig der er forkert på den, uanset hvordan jeg prøver på at forklare mine følelser og tanker omkring det.
MVH. En meget frustreret og ked kone, som bare sidder tilbage flere timer hver dag.
Anmeld
Citér