Min “nye” kæreste vil ikke have mig med

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

846 visninger
5 svar
3 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
5. juni

Anonym trådstarter

Jeg har haft en kæreste nu i 6 måneder ca. 

Det er bare noget jeg er skuffet og ærgerlig over. Min kæreste og jeg har samme musik smag. Det er første gang jeg har haft en kæreste, med helt samme musik smag som mig. Og jeg havde håbet vi kunne tage til de samme fester osv sammen. Men det vil han ikke. Han vil ikke have mig med. 
Han siger at han nok vil blive jaloux. Han tager afsted alene, med sine venner og nogle gange deres kærester men jeg bliver aldrig inviteret med.
Og jeg er bare meget ærgerlig over det. Ville elske at nyde og danse osv, til det samme musik. Jeg har nævnt det for ham, faktisk flere gange men uden held

Selvfølgelig skal han have lov til at tage afsted uden mig, det er ikke fordi jeg skal være et vedhæng hver gang. Er hverken selv jaloux eller noget. Jeg er bare ærgerlig.

Andre der har oplevet det samme som jeg?

Hvordan har I det med det? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. juni

Elu

Profilbillede for Elu

Hvor gamle er I? 

Anmeld Citér

5. juni

Anonym

Tænker han nok "hygger sig" når han er afsted 

Drop ham

Anmeld Citér

6. juni

Mariposa26

Profilbillede for Mariposa26

Ej, det er da et rødt flag. Han bliver jaloux hvis du skal med? Wtf? Det er slet ikke okay og super mærkeligt. Han lyder meget usikker. 

vil du virkelig have en kæreste som udelukker dig fra sjove aktiviteter fordi han er usikker? Det virker ikke til at han gider dig rigtig?

En af de gode ting ved netop at have en kæreste er at man sammen kan nyde livets goder hvis det er det man vil. Altså fx koncerter osv. vil du virkelig tilbringe dit liv med en der ikke gider have dig med og kommer med dårlige undskyldninger ? 

Anmeld Citér

6. juni

Anonym

I er ikke kærester - du er hans faste bollemakker. 

Var engang i et lignende forhold. 4 år. Mødte hans venner én gang. Vi kunne ikke holde i hånd i byen når vi handlede, gik aldrig ud sammen. Alt sammen hans valg og "grænser"

Det var en lettelse da jeg endelig gik og skulle have gjort det mange år forinden

Anmeld Citér

6. juni

Ekko

Profilbillede for Ekko

Før vi drager konklusioner, bliver jeg nysgerrig på hvordan det ellers er mellem jer. Føler du dig respekteret og set? Gælder dine grænser og ønsker også? Og er det "kun" dansefester med hans venner, I ikke deltager i sammen? Møder I hinandens venner og familie i andre sammenhænge? Går I i byen og danser bare jer to? 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.