Jeg har haft en kæreste nu i 6 måneder ca.
Det er bare noget jeg er skuffet og ærgerlig over. Min kæreste og jeg har samme musik smag. Det er første gang jeg har haft en kæreste, med helt samme musik smag som mig. Og jeg havde håbet vi kunne tage til de samme fester osv sammen. Men det vil han ikke. Han vil ikke have mig med.
Han siger at han nok vil blive jaloux. Han tager afsted alene, med sine venner og nogle gange deres kærester men jeg bliver aldrig inviteret med.
Og jeg er bare meget ærgerlig over det. Ville elske at nyde og danse osv, til det samme musik. Jeg har nævnt det for ham, faktisk flere gange men uden held
Selvfølgelig skal han have lov til at tage afsted uden mig, det er ikke fordi jeg skal være et vedhæng hver gang. Er hverken selv jaloux eller noget. Jeg er bare ærgerlig.
Andre der har oplevet det samme som jeg?
Hvordan har I det med det?
Anmeld
Citér