Ja — hvad skal opslaget handle om, og hvor skal det postes (fx LinkedIn, Facebook, Instagram, Reddit osv.)?
Send gerne:
emne/formål
tone (professionel, sjov, personlig, salgsagtig osv.)
målgruppe
evt. længde
vigtige detaljer eller billeder/tekst der skal med
Så skriver jeg et udkast til dig.
Det er et opslag om kejsersnit. Jeg er nervøs og bange min baby har en hjertefejl så søger info om andre der har fået kejsersnit som kan fortælle mig hvor ondt det gør osv
Selvfølgelig — her er et varmt og naturligt opslag, du kan bruge eller tilpasse:
Hej alle ❤️
Jeg står foran et planlagt/evt. muligt kejsersnit, og jeg må indrømme, at jeg er virkelig nervøs. Samtidig går jeg med en frygt for, at min baby måske har en hjertefejl, så det hele fylder ekstra meget lige nu.
Jeg søger derfor erfaringer fra andre, der har fået kejsersnit. Hvordan oplevede I det? Hvor ondt gjorde det bagefter, og hvordan var helingen de første dage/uger?
Jeg tror, det ville hjælpe mig meget at høre ærlige historier og måske få lidt ro i maven ❤️
På forhånd tak til jer, der har lyst til at dele.
Hvis du vil, kan jeg også lave:
en kortere version til Facebook-grupper
en mere anonym version
en mere følelsesladet version
et opslag specifikt til mødregrupper eller graviditetsfora
et opslag hvor du også spørger ind til babyer med hjertefejl og erfaringer dér.
Jeg er ikke interesseret i healing process men selve kejsersnit og min baby har en alvorlig hjertefejl det ikke en mistanke
Hej ❤️
Jeg skal føde ved kejsersnit, og jeg er virkelig nervøs og bange. Min baby har desværre en alvorlig hjertefejl, så det hele føles meget overvældende lige nu.
Jeg søger derfor andre, der har fået kejsersnit, som vil fortælle lidt om selve oplevelsen. Hvordan føltes det under operationen? Gjorde det ondt? Hvordan oplevede I bedøvelsen og stemningen på stuen?
Jeg tror, det ville hjælpe mig meget at høre fra nogen, der har været igennem det ❤️
Tak fordi I læser med.