fleecedragt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.655 visninger
16 svar
0 synes godt om
5. november 2009

A.

er det virkelig umuligt at finde en fleecedragt str 86-92 eller 92-98??  synes ikke at jeg kan finde nogen til en normal pris..måske har nogen f jer en til salg??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. november 2009

SaNiNa

agnieszka skriver:

er det virkelig umuligt at finde en fleecedragt str 86-92 eller 92-98??  synes ikke at jeg kan finde nogen til en normal pris..måske har nogen f jer en til salg??

hvad er normal pris?

Anmeld

5. november 2009

BetonSlotsPrinsesserne

agnieszka skriver:

bilka og føtex. eller name it og h&m

Anmeld

5. november 2009

mariamiss6

nu ved jeg jo ikke hvad ordentlig pris er for dig, og hvad du regner med du skal bruge fleecedragten til, men hvis den ikke skal være til at gå og kravle i, så vil jeg gerne slå et slag for www.multiposen.dk jeg har dn mellemstore, og den passer de længe.... de er rigtig gode.... Jeg anbefaler klart den nyeste model, da den har foldeærmer, så man slipper for at give ungerne vanter på.

Anmeld

5. november 2009

A.

Astrids-mor skriver:

bilka og føtex. eller name it og h&m

var der idag men de har kun i små str.desværre

Anmeld

5. november 2009

A.

Sanne og Nicklas skriver:

hvad er normal pris?

i hvertfaldt ikke 500 når den skal bruges kun til sove i barnevognen

Anmeld

5. november 2009

A.

mariamiss6 skriver:

nu ved jeg jo ikke hvad ordentlig pris er for dig, og hvad du regner med du skal bruge fleecedragten til, men hvis den ikke skal være til at gå og kravle i, så vil jeg gerne slå et slag for www.multiposen.dk jeg har dn mellemstore, og den passer de længe.... de er rigtig gode.... Jeg anbefaler klart den nyeste model, da den har foldeærmer, så man slipper for at give ungerne vanter på.

det skal bruges kun til sove i barnevognen men vil lige lure det tak

Anmeld

5. november 2009

Malthesmoar

Har en Fleece pose fra Fleece.dk: http://www.fleece.dk/

Str S mener Jeg i sort

Tilsalg for 100kr incl porto

Anmeld

5. november 2009

Malthesmoar

OBS Brugt til Malthe var 2½år købt for sent,så kun brugt sammelagt 1mdr i barnevognen

Anmeld

5. november 2009

mariamiss6

Malthesmoar skriver:

Har en Fleece pose fra Fleece.dk: http://www.fleece.dk/

Str S mener Jeg i sort

Tilsalg for 100kr incl porto

hovsa det var da sådan linket var hahahah jeg skrev multiposen.dk men det er da rigtigt det er fleece.dk hehe....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.