Billedevæg i soveværelset

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

167 visninger
4 svar
0 synes godt om
2. maj

Anonym trådstarter

Hej herinde, ik lige børnerelateret, men derfor kan det jo aldrig skade at spøge.

Jeg vil gerne lave en billedevæg i vores ny renoveret soveværelse. Det bliver ikke familiebilleder, men billeder med masser af farver, forskellige motiver osv.

Mit første spørgsmål er:

1: Har du en billedevæg, jeg må se?

2: Skal rammerne være samme farve, eller kan farverne blandes?

3: Vil det se helt tåbelige ud, at de sidder forskudt fra hinanden?��

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. maj

*.*

Profilbillede for *.*
Mor til 3 + en engel

Vi har en billedvæg i en lang gang (familie billeder) der har jeg udelukkende brugt genbrugs rammer jeg har købt for 2-10 kr stk. 

de er i alle farver og former og størrelser, og det ser godt ud (synes jeg)

Anmeld Citér

5. maj

Anonym trådstarter

*.* skriver:

Vi har en billedvæg i en lang gang (familie billeder) der har jeg udelukkende brugt genbrugs rammer jeg har købt for 2-10 kr stk. 

de er i alle farver og former og størrelser, og det ser godt ud (synes jeg)

Tusind tak for svar.

Vil du evt dele et billede (self uden ansigter) så man kan få en ide til, hvordan det ser ud, med de forskellige farver, størrelser osv��

Anmeld Citér

5. maj

*.*

Profilbillede for *.*
Mor til 3 + en engel
Anonym skriver:

Tusind tak for svar.

Vil du evt dele et billede (self uden ansigter) så man kan få en ide til, hvordan det ser ud, med de forskellige farver, størrelser osv��

Prøvede at få et billede hvor du kan se det, problemet er man kan se alle familiemedlemmer og tager jeg det så man ikke kan, ser det bare virkelig underligt ud (fra siden). 

men prøv at tage på en genbrugsplads, find lidt forskelligt og læg det på forskellige måder så du kan få en fornemmelse. 

Anmeld Citér

6. maj

Anonym trådstarter

*.* skriver:

Prøvede at få et billede hvor du kan se det, problemet er man kan se alle familiemedlemmer og tager jeg det så man ikke kan, ser det bare virkelig underligt ud (fra siden). 

men prøv at tage på en genbrugsplads, find lidt forskelligt og læg det på forskellige måder så du kan få en fornemmelse. 

Ja må se om jeg kan finde nogen fine rammer��

Og tak for svar!

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.