Ren luft til baby

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

236 visninger
4 svar
1 synes godt om
29. april

jankawalski897

Profilbillede for jankawalski897

Jeg er begyndt at tænke lidt over luften derhjemme efter vi har fået baby. Synes nogle gange den bliver lidt tung, især når man ikke lufter så meget ud. Jeg fandt ud af, at vores filtre var ret gamle, så jeg fik dem skiftet (jeg brugte nogle her: https://www.cleanfilter-shop.dk/Genvex-Filter/). Det hjalp faktisk lidt på luften derhjemme. Er bare nysgerrig – tænker I andre over det?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. april

*.*

Profilbillede for *.*
Mor til 3 + en engel

jeg lufter bare ud med gennemtræk flere gange dagligt, og soveværelse vinduerne er altid åbne i forår/sommer perioden. Efterår og vinter åbner jeg en halv time før sengetid så de lige bliver luftet igennem inden sove tid. Vi bor i en gammel bygning hvor der ikke er ventilations system som de nyere, men her er luften altid fin så længe man lufter ud. 

Anmeld Citér

29. april

Minime2018

Profilbillede for Minime2018
*.* skriver:

jeg lufter bare ud med gennemtræk flere gange dagligt, og soveværelse vinduerne er altid åbne i forår/sommer perioden. Efterår og vinter åbner jeg en halv time før sengetid så de lige bliver luftet igennem inden sove tid. Vi bor i en gammel bygning hvor der ikke er ventilations system som de nyere, men her er luften altid fin så længe man lufter ud. 

Tror det er et firma der reklamerer. 

Anmeld Citér

29. april

Mariposa26

Profilbillede for Mariposa26

Reklame. 

Anmeld Citér

I går kl. 07:38

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
jankawalski897 skriver:

Jeg er begyndt at tænke lidt over luften derhjemme efter vi har fået baby. Synes nogle gange den bliver lidt tung, især når man ikke lufter så meget ud. Jeg fandt ud af, at vores filtre var ret gamle, så jeg fik dem skiftet (jeg brugte nogle her: https://www.cleanfilter-shop.dk/Genvex-Filter/). Det hjalp faktisk lidt på luften derhjemme. Er bare nysgerrig – tænker I andre over det?

Profil oprettet 29/4-2026. Reklame. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.