Lalandia

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

150 visninger
6 svar
2 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
12. marts

Anonym trådstarter

Vi har både været i Lalandia Rødby og Lalandia Billund af de to fortrækker vi klart Rødby, Lalandia Billund har dog en væsentlig bedre placering i forhold til at skulle noget andet.

Jeg overvejer lidt at prøve søndervig, men hvordan er det i forhold til de to andre ?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. marts

Anonym

Meget mere pænt og velholdt og ikke så faldefærdigt som de to andre. Men man slipper nok ikke for mylderbæ og mavepine uanset hvilken man går i da menneskerne er lige beskidte og uhygiejniske uanset hvad. 

Anmeld Citér

12. marts

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Meget mere pænt og velholdt og ikke så faldefærdigt som de to andre. Men man slipper nok ikke for mylderbæ og mavepine uanset hvilken man går i da menneskerne er lige beskidte og uhygiejniske uanset hvad. 

Det har vi nu aldrig oplevet

Anmeld Citér

12. marts

Anonym

Vi var i Søndervig sidste gang. Badelandet er mindre end Billund (færre rutsjebaner). Tilgengæld byder Vesterhavet på leg og smuk natur, lige i baghaven. Der ligger Billund noget mere kedeligt. 

Der var ellers rent, pænt og hverken mylderbæ eller dårlige maver �� Vi synes nu også Billund er godt, hvorimod vi aldrig vil sætte vores ben i Rødby. 

Vi er mest til Billun herhjemme (Vi er afsted med 8 børn mellem 4 og 16år). 

Anmeld Citér

12. marts

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Vi var i Søndervig sidste gang. Badelandet er mindre end Billund (færre rutsjebaner). Tilgengæld byder Vesterhavet på leg og smuk natur, lige i baghaven. Der ligger Billund noget mere kedeligt. 

Der var ellers rent, pænt og hverken mylderbæ eller dårlige maver �� Vi synes nu også Billund er godt, hvorimod vi aldrig vil sætte vores ben i Rødby. 

Vi er mest til Billun herhjemme (Vi er afsted med 8 børn mellem 4 og 16år). 

Må jeg spørge hvorfor ?

Jeg synes billund i forhold til Rødby

Badeland - ca det samme 

Legeland - billund, mørkt, virker lille, og meget beskidt. Rødby dejligt lyst legeland, relativ stort (føles i hvertfald større end billund) og forholdsvis rent, desuden færre mennesker, hvilket selvfølgelig også afhænger af hvornår man er afsted 

Anmeld Citér

12. marts

Anonym

Må jeg spørge hvorfor ?

Jeg synes billund i forhold til Rødby

Badeland - ca det samme 

Legeland - billund, mørkt, virker lille, og meget beskidt. Rødby dejligt lyst legeland, relativ stort (føles i hvertfald større end billund) og forholdsvis rent, desuden færre mennesker, hvilket selvfølgelig også afhænger af hvornår man er afsted 

Det er vores oplevelse at Rødby er slidt mere end ned. Både i badelandet og hytterne. Hvorimod vi synes Billund er mere rummelig og lysere og selvfølgelig ikke nær så slidt. Hytterne er pæne og nye. 

Vi bruger ikke rigtig legeland og diverse andre aktiviteter, så det kan jeg ikke sammenligne  

Anmeld Citér

12. marts

Lillehjerte

Profilbillede for Lillehjerte

Vi har været i Billund og Søndervig.

Vi var ikke fan af Billund. Alt for meget larm, mennesker over alt, en stor pengemaskine. Og så ligger det bare kedeligt ude på en mark.

Søndervig virker hyggeligere. Mindre og lysere badeland, ikke så proppet, og man skal ikke igennem en masse gøgl for at komme til badeland og legeland. Desuden ligger det hyggeligt i udkanten af Søndervig med mere leben og en kort gåtur til Vesterhavet

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.