Erfaringer med Techem

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

216 visninger
4 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
29. januar

Omsorgsgiver

Profilbillede for Omsorgsgiver
Den stolte mor til 2

Hej! 

Er der nogen der har erfaringer med Techem? Dem der aflæser vand og varme?? 
Jeg har oplevet noget mindre godt ved dem og jeg har brug for at vide hvordan jeg skal forholde mig og hvad jeg evt. kan gøre.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. januar

Anonym

Altså 90 % af anmeldelserne af dem på trustpilot er VIRKELIG dårlige. Nok ikke et firma jeg ville bruge penge på

Anmeld Citér

30. januar

Omsorgsgiver

Den stolte mor til 2
Anonym skriver:

Altså 90 % af anmeldelserne af dem på trustpilot er VIRKELIG dårlige. Nok ikke et firma jeg ville bruge penge på

Nej, men vi bor til leje, så vi kan desværre ikke beslutte at vi vil have dem eller ej. Kan jeg tillade mig at ringe til vores udlejer og fortælle ham vores oplevelse?? 

Anmeld Citér

30. januar

Anonym

Omsorgsgiver skriver:

Nej, men vi bor til leje, så vi kan desværre ikke beslutte at vi vil have dem eller ej. Kan jeg tillade mig at ringe til vores udlejer og fortælle ham vores oplevelse?? 

Det var da ærgerligt. Tror desværre ikke at der er så meget at gøre. Det kommer vel an på udlejer. Mærkeligt at vedkommende har valgt det firma. 

Anmeld Citér

1. februar

Omsorgsgiver

Den stolte mor til 2
Anonym skriver:

Det var da ærgerligt. Tror desværre ikke at der er så meget at gøre. Det kommer vel an på udlejer. Mærkeligt at vedkommende har valgt det firma. 

Måske vores udlejer ikke ved hvordan de behandler en’?? Jeg tror bare, at jeg næste gang vedkommende skal komme fra det firma (for det er altid den samme person) så ringer jeg til firmaet og beder om en anden. Hvis det overhovedet kan lade sig gøre  

Men jeg har lige været inde og snuse på deres anmeldelser og hold da op nogle dårlige anmeldelser de får og så mange år tilbage! Utroligt, at de kan blive ved! Det er næsten en sag for Kontant på DR1. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.