Arbejder du i hjemmeplejen ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

122 visninger
2 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
16. januar

Anonym trådstarter

arbejder du i hjemmeplejen? Kan du fortælle mig hvorfor i har senest frist for at melde sommerferie ? Og hvilken kommune du er i? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. januar

Anonym

Anonym skriver:

arbejder du i hjemmeplejen? Kan du fortælle mig hvorfor i har senest frist for at melde sommerferie ? Og hvilken kommune du er i? 

Jeg har tidligere arbejdet i hjemmeplejen. Årsagen til senest frisk er grundet hovedferien(sommerferien) skal kendes 3 måneder før tid. Da hovedferien skal ligge fra 1. Maj til 1 september(måske er det d. 30 september) skal ferien være kendt og planlagt inden 1. Februar, da det er 3 måneder før 1 maj. 
jeg tror, at det står i ferieloven, men jeg er ikke helt sikker. Man kan jo sagtens søge mere ferie efter 1. Februar, men ligger du ferien i skolernes sommerferie får du så typisk nej, da ferien er planlagt. Tit vil man godt kunne få ferie uden for de mest pressede uger uden problemer. Tænk på hvis nu alle ville have ferie i uge 28,29 og 30. Det kan jo ikke lade sig gøre. Hvem skal så passe borgerne. 

Anmeld Citér

16. januar

hannetheis

Profilbillede for hannetheis
Anonym skriver:

Jeg er i randers kommune 

Vi ønskede sommerferie senest 15/1 og skal vide senest 1/2 om den er godkendt.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.