Min kæreste og jeg har været sammen et halvt år. Han har ikke børn. Vi bor ikke sammen. og vi ses ikke så tit som vi egentlig gerne ville, da jeg har flere små børn fra 4-12 år. Men det er sådan det er og vi har det okay med det. Men en gang om ugen kommer han og spiser, nogle gange to, han kører altid hjem og sover da vi begge synes det passer godt i vores forskellige job, og skole og børnehave. Han har aldrig overnattet her når børnene er her.
De to mindste børn bliver altid gailet fuldstændig op når han er her, de bliver så glade for at se ham, og bliver så fjollede, også selvom han er meget rolig, og jo jo alligevel så er de alle inkl ham gode til at fjolle.
Men når børnene skal i seng, så er optakten til det op i gear. De fjoller på livet løs og selvom jeg taler højt og siger de skal i seng, og det der hører med, så stopper kæresten ikke. Jeg siger flere gange stop osv men det er som om han ikke stopper helt. Tværtimod så synes jeg at når børnene ENDELIG falder forholdsvis ned, så begynder han at gear dem heeelt op igen. De løber, hopper og larmer.
Jeg kan mærke det irritere mig. Og jeg kan mærke jeg bliver lidt halv sur inden i.
Jeg har brug for at høre om det er mig den er gal med, hvad i tænker om det, bare generelt jeres mening og hvordan jeg skal takle det, om jeg overreagerer eller hvad. Og så får jeg en smule ondt i maven af dårlig samvittighed da han jo bare prøver at lege med dem som han godt kan lide. Men det er som om han ikke forstår, hører mig eller overhoved gider lytte på mig. Føler faktisk lidt at han blev lidt fornærmet sidst det skete og jeg der sagde at det var ham der havde geart dem helt op.
Tusind tak.
Anmeld
Citér