Kan jeg være gravid?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

395 visninger
3 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
18. december

Determig0610

Profilbillede for Determig0610

Hej,

Nogen der har prøvet at man tror man har fået menstruation, men derefter får en positiv test? Jeg prøver at blive gravid og troede egentlig ikke at det lykkedes i denne omgang. Jeg fik en mindre blødning på nogle dage for 1 uge siden. Mine bryster bliver ved med at være konstant ømme, hvilket de ALDRIG er og jeg er så træt. I dag tog jeg en graviditetstest fordi jeg undre mig over, at mine bryster er så ømme!! Den var positiv efter 30 sekunder.. andre der har prøvet noget lignende?

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. december

Anonym

Det kan godt ske at man får en mindre blødning hvor mens normalt skulle komme. Det er ikke så hyppigt, men velbeskrevet. Jeg ville nok give lægen et kald og spørge om det er muligt med hcg måling for afklaring. Meen det er dælme flotte positive test! Personligt ville jeg antage jeg var gravid

Anmeld Citér

18. december

Determig0610

Profilbillede for Determig0610

Tak for dit svar har nemlig godt læst mig frem til, at man kan bløde omkring tidspunktet for menstruation, men bare usikker på hvor meget og hvor længe. Havde egentlig slået graviditet ud af hovedet, men da jeg bliver ved med at have så ømme bryster, hvilket jeg aldrig har heller ikke ved PMS så tog jeg her til efter middag bare en test for sjov for at udelukke det. De var så begge meget positive jeg må ringe til lægen i morgen og høre om de vil måle hcg

Anmeld Citér

I forgårs

Anonymvic

Profilbillede for Anonymvic

Jeg blødte 4+0 og nogle dage frem. Troede at det var min mens. Det var det ik - han er 5,5 år i dag

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.