Liv?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.161 visninger
11 svar
0 synes godt om
5. november 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator

Jeg tror jeg begyndte at mærke liv i går aftes da jeg lå i sengen... Og igen nu her til eftermiddag... Det føles nærmest som små meget svage "svup" inde i maven? Kan det være det? Synes bestemt det føles anderledes end almindelige tarmbevægelser...

Rosa

15+4

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. november 2009

TbCp

Rosa skriver:

Jeg tror jeg begyndte at mærke liv i går aftes da jeg lå i sengen... Og igen nu her til eftermiddag... Det føles nærmest som små meget svage "svup" inde i maven? Kan det være det? Synes bestemt det føles anderledes end almindelige tarmbevægelser...

Rosa

15+4

Det tror jeg sagtens det kan være.
Da jeg mærkede liva første gang føltes det som små bobler der sprang, andre beskriver det som en fisk der slår med halen, eller en sommerfuglevinge der strejfer maven.

Anmeld

5. november 2009

Valle81

Rosa skriver:

Rosa

15+4

Det tror jeg sagtens det kan være:0)

Det lyder lidt ligesom hvis jeg skulle beskrive de første tegn på liv. Og meget ligesom når den sparker eller bokser ind i blæren:0)

Det føles nemlig meget sådan svup agtigt. Lidt ligesom hvis man trykker ind på noget og det straks springer tilbage på plads igen:0)

Anmeld

5. november 2009

Mullemus86

Ih, tillykke..! Det er så skønt med de første livstegn  Og ja, er helt sikker på, at det er bebs du kan mærke.. Var ikke selv særlig langt henne, første gang jeg mærkede liv... Jeg ville beskrive følelsen, som en fisk der slår med halen

Alice 30+5

Anmeld

5. november 2009

Moderator

Ihh hvor er det vildt!!!   Altså det er meget meget svagt, men det ER der... Puhh bliver helt rørt nu - går lige ud og tager en kiks...

Anmeld

5. november 2009

Valle81

Rosa skriver:

Ihh hvor er det vildt!!!   Altså det er meget meget svagt, men det ER der... Puhh bliver helt rørt nu - går lige ud og tager en kiks...

Ja det er meget svagt i starten, men tro mig ligepludselig en dag så kigger man ned på maven og ser en fod der nærmest bliver sparket gennem maveskindet:0)

Det går stærkere end du tror:0)

Anmeld

5. november 2009

N&J

Ej.. det lyder da helt sikkert som om det er lidt liv fra hende du mærker, jeg mærkede kun liv i starten når jeg kørte i metro og der var jeg nok også omkring de 15-16 uger henne, og var slet ikke sikker på at det var det, men da jeg kom bare et mdr. længere frem, så begyndte hun jo at sparke, så det er jo lige om lidt.. og indtil da så kan du jo mærke hende alligevel, men mere svagt.. så dejligt, men også lidt mærkeligt at have noget levende inde i maven.. kan dog godt forstå du bliver rørt..

Anmeld

5. november 2009

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Det må helt sikkert være liv, at du har mærket.

Jeg synes, at det føltes som champagnebobler som killede på indersiden af maven. Så hyggeligt.

Jeg kan godt savne, at kunne mærke det - det er så livsbekræftende

Kh.

Katja - Lina 240309 og Luka 151007

Anmeld

6. november 2009

luckas-mor

stoort tillykke,, er helt sikker på det er baby du kan mærke for det er samme måde jeg ville beskrive det med bebser da den begyndte a ''sparke''

var selv i uge 14 + da jeg mærkede det svagt første gang og det var så skøn en oplevelse.
idag har jeg en aktiv baby der sparker stortset hele dagen og det kan ses på skindet nu

glæd dig til fler spark det er super skønt.

kram natascha 25+4

Anmeld

6. november 2009

Moderator

Jeg syntes det føltes lidt som guldfisk i starten... Jeg mærkede liv omkring uge 18, med Idun

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.