Der er en svag streg ikk?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. december

Anonym trådstarter

Mortil_2 skriver:

Jeg krydser så meget fingre for at den udvikler sig ❤️ Man kan godt se stregen, omend den er meget svag.

Jeg testede iøvrigt negativ 4+0 i min sidste graviditet så det kan sagtens lade sig gøre ��

Tak, det har jeg brug for jeg kan ikke forstå at der ikke er nogen udvikling eller at den svage nu igen er der. Bliver helt nervøs over om alt er som det skal være. I dag kom stregen efter 5 min, men den er svag og ved heller ikke rigtig om er farve i? 
hvornår testede kunne du så teste positiv?

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. december

Mortil_2

Profilbillede for Mortil_2
Anonym skriver:

Tak, det har jeg brug for jeg kan ikke forstå at der ikke er nogen udvikling eller at den svage nu igen er der. Bliver helt nervøs over om alt er som det skal være. I dag kom stregen efter 5 min, men den er svag og ved heller ikke rigtig om er farve i? 
hvornår testede kunne du så teste positiv?

Ja det må være svært at være i. Måske en bio. Prøv evt at spare på dit væskeindtag og vent længe med at teste (fx morgen urin). Så bliver konc af hcg større. 

Jeg testede først igen 3 uger senere da jeg var sikker på at det var cyklus udsving pga amning 

Anmeld Citér

12. december

Anonym trådstarter

Fik taget blodprøve i går, mit HCG lå på 4,11, så er ikke gravid. Det må være nogle meget følsomme test, for jeg synes stadig jeg kan se en svag streg. Men blodprøven lyver jo ikke, så nu må jeg bare vente på mens så jeg kan komme videre. 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

14. december

Mortil_2

Profilbillede for Mortil_2
Anonym skriver:

Fik taget blodprøve i går, mit HCG lå på 4,11, så er ikke gravid. Det må være nogle meget følsomme test, for jeg synes stadig jeg kan se en svag streg. Men blodprøven lyver jo ikke, så nu må jeg bare vente på mens så jeg kan komme videre. 

Øv. Jeg synes også jeg kan se en svag streg. Mærkeligt. Men kram til dig, håber snart du får to flotte streger

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.