Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Min mand er lige blevet 40 og har der fået flere oplevelser, overnatninger, parfume, sko, tøj.
Er fuldstændig blank på julegave til ham.
Han har jo lige fået alle ønsker opfyldt.
Han er ikke til gaming.
Så hit me .....
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Jeg har købt 2 trøjer og en vegetarisk kogebog fra Valdemarsro til min
Noget man kan lave sammen ville være et bud, eller skriv ned i løbet af året hvis du ser noget han mangler.
Men her køber vi ikke julegaver til hinanden. Vi har jo alt og køber det vi mangler når vi vil.. Hvis vi endelig gør er det ofte noget praktisk vi mangler, som dog så er pakket pænt ind som julegave. Men vi ved begge godt vi ville ha købt det alligevel.
Forhåbentlig ingenting, vi plejer kun at give børnene
Men hvis han skulle, så nok en parfume
Når jeg giver min mand gaver så laver jeg personlige gaver. Sidste år gav jeg ham en nøglering med et mini fotoalbum med 18 billeder og tekst i.
I år bliver det igen noget personligt men ved ikke helt hvilke.
Min kæreste og jeg har givet os selv et hotelophold i min eksotiske hjemby Aalborg
Ønsker baby skriver: Når jeg giver min mand gaver så laver jeg personlige gaver. Sidste år gav jeg ham en nøglering med et mini fotoalbum med 18 billeder og tekst i. I år bliver det igen noget personligt men ved ikke helt hvilke.
Hvor fik du lavet den nøglering.
Lyder som en super hyggelig ide.
hannetheis skriver: Hvor fik du lavet den nøglering. Lyder som en super hyggelig ide.
https://wanapix.dk/person-noeglering-mini-fotobog
Herinde og der er vidst også andre hjemmesider hvis du søger på Google.
Min mand er mega glad for sin
Ønsker baby skriver: https://wanapix.dk/person-noeglering-mini-fotobog Herinde og der er vidst også andre hjemmesider hvis du søger på Google. Min mand er mega glad for sin
Tusind tak. Det vil jeg helt sikkert se på.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128