MD scanning veloverstået:)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

901 visninger
10 svar
0 synes godt om
5. november 2009

Dictes mor

Vi var afsted til MD scanning imorges, og det gik bare så fint så fint. Alt var lige som det skulle være, og det var bare rigtig dejligt. Jeg var lige ved at græder lidt, fordi jeg blev så rørt. Og så kunne vi se, at den lille har min næse, eller sådan ser det i hvert fald ud, men I kan jo selv se her:

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. november 2009

Barbamama

nåååårh hvor er det fine billeder!!!  Jeg kan godt forstå du blev rørt. Det gjorde jeg også hver gang. Bare vent til du får din dejlige lille bebs i armene så kan du slet ikke forstå det er ham/hende der har ligget inde i dig. Det er vildt underligt at se scanningsbilleder bagefter

Anmeld

5. november 2009

Dictes mor

michella80 skriver:

nåååårh hvor er det fine billeder!!!  Jeg kan godt forstå du blev rørt. Det gjorde jeg også hver gang. Bare vent til du får din dejlige lille bebs i armene så kan du slet ikke forstå det er ham/hende der har ligget inde i dig. Det er vildt underligt at se scanningsbilleder bagefter

Ja jeg kan godt forestille mig, at det bliver underligt at se scanningsbillederne, når babyen engang kommer, og så tænke sig, at den har været inde i mig... Men jeg glæder mig nu til den kommer

Anmeld

5. november 2009

Ni-ko-li-ne

nåååååååååårh lille spire!! hvor fint!!

vi kunne også se at Nikoline havde Martins næse...

Anmeld

5. november 2009

oo

din næse er da heller ikke det værste der findes

Anmeld

5. november 2009

Dictes mor

Tjuhl skriver:

din næse er da heller ikke det værste der findes

Nej men det er Pers, hi hi

Anmeld

5. november 2009

Dictes mor

ka-ri-na skriver:

nåååååååååårh lille spire!! hvor fint!!

vi kunne også se at Nikoline havde Martins næse...

Ja det er helt vildt, hvor meget man rent faktisk kan se på de billeder...

Anmeld

5. november 2009

Barbamama

Majastina skriver:

Ja jeg kan godt forestille mig, at det bliver underligt at se scanningsbillederne, når babyen engang kommer, og så tænke sig, at den har været inde i mig... Men jeg glæder mig nu til den kommer

ja DET kan jeg godt forstå!!! Vi fik en dvd med hende og det er bare vildt underligt at se den nu, men det er fordi vi kender hende nu og dengang hun var inde i min mave var hun jo ukendt og uden personlighed.

Anmeld

5. november 2009

Bondepigen

Ej hun/han ligner da lidt Emma... (så jeg tror det er en pige). Nej,synes faktisk helt at vores MD skanningsbillede ligner det øverste...

Vi flæbede osse begge to, når vi kom ud i elevatoren efter sådan en skanning. Snøft snøft... Jeg vil være gravid igen... eller nej, det vil jeg ikke lige nu...men hvor var det dog en hel fantastisk tid... (kan jeg se nu)

Anmeld

6. november 2009

Vinker

Super smukke billeder af jeres smukke baby  Det glæder mig MEGET at høre at det hele så fint ud

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.