Erfaring med valmed test

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

208 visninger
2 svar
0 synes godt om
23. oktober

Ønsker baby

Profilbillede for Ønsker baby

Hej alle.

Jeg er ny herinde, og ville spørger jer om i har oplevet skyggestreger på valmed før? 

Jeg er ca. 3+3 (hvis der er noget) jeg har taget test siden igår. Og der kommer en "skygge" indenfor tid.

Jeg har aldrig oplevet det, mon nogen har oplevet det, og i hvertfald hvad endte det med?

Ved godt det tidligt at teste, er bare super nysgerrig.

Tak på forhånd 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. oktober

Timf

Profilbillede for Timf

Jeg har aldrig haft en "skyggestreg" på valmed testene de har altid udviklet sig til mere. Så det kun den jeg anbefaler til mine veninder. Dog har jeg haft skyggestreger på andre mærker især apoteket.

Og jeg tester også ekstremt tidligt

Anmeld Citér

24. oktober

Ønsker baby

Profilbillede for Ønsker baby
Timf skriver:

Jeg har aldrig haft en "skyggestreg" på valmed testene de har altid udviklet sig til mere. Så det kun den jeg anbefaler til mine veninder. Dog har jeg haft skyggestreger på andre mærker især apoteket.

Og jeg tester også ekstremt tidligt

Tusind tak for svar

Jeg har taget en her til morgen som er meget tydelig med farve i, så der var nok ikke en skygge alligevel. Er helt rundt på gulvet. Vibhar forsøgt i 5 år med 4 tab undervejs vi har holdt pause og besluttede os for at gøre et forsøg mere og bum ved første forsøg ramte vi. Er meget chokeret og mega glad. Så håber jeg bare den bliver hængende.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.