Søger scanningsbilleder af tvillinger i uge 5-6

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

925 visninger
9 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
13. oktober

Anonym trådstarter

Hej jeg har en stærk fornemmelse af at kunne have tvillinger men søger gerne at se jeres scanningsbilleder tidligt. Hvordan så det ud ? Hvordan fandt i ud af det? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. oktober

Anonym

Anonym skriver:

Hej jeg har en stærk fornemmelse af at kunne have tvillinger men søger gerne at se jeres scanningsbilleder tidligt. Hvordan så det ud ? Hvordan fandt i ud af det? 

Hvorfor søger du ikke bare på Google så får du tonsvis frem at sammenligne med 

Anmeld Citér

13. oktober

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Hvorfor søger du ikke bare på Google så får du tonsvis frem at sammenligne med 

Nu ville jeg bare gerne hører andres erfaringer og se andres scanninger dertil og ikke bare google scanningsbilleder

Anmeld Citér

14. oktober

Anonym

Det er andres delte scanningsbilleder på diverse hjemmesider og fora man får på Google

Anmeld Citér

14. oktober

Anonym

Anonym skriver:

Er det dig, der har lavet 2 andre tråde om samme emne? I så fald ser det ikke ud til, at du skal have tvillinger. 

Anmeld Citér

14. oktober

Anonym

Hvad får dig til at have denne stærke fornemmelse allerede i uge 5/6? Det kan jo næsten kun være noget, der sker i dit hoved. 
Måske er det ikke verdens bedste idé at bygge en forestilling op, som med stor sandsynlighed ikke er realiteten. Du har lige fundet ud af, du er gravid - stort tillykke med dét - er det ikke “nok” i sig selv? 

Anmeld Citér

14. oktober

Anonym trådstarter

Hvad får dig til at have denne stærke fornemmelse allerede i uge 5/6? Det kan jo næsten kun være noget, der sker i dit hoved. 
Måske er det ikke verdens bedste idé at bygge en forestilling op, som med stor sandsynlighed ikke er realiteten. Du har lige fundet ud af, du er gravid - stort tillykke med dét - er det ikke “nok” i sig selv? 

Tusind tak for at tage dig tid til det fantastiske svar du kunne komme med. Måske det ikke var noget som skete i mit hoved men bare bygget op på en stærk nysgerrighed, og glæde i sig selv også. Jeg har aldrig sagt det ikke er nok i sig selv at jeg har fundet ud af at jeg er gravid. Jeg er lykkelig for det lykkes. Jeg fik ikke spurgt ind til mine scanningsbilleder og søgte svar på nettet og hvilken fejl det dog var så, når man støder på svar som disse. Ja. Men tak for du tog dig tid og god dag til dig også. Håber du fik luftet ud 

Anmeld Citér

14. oktober

Anonym

Anonym skriver:

Tusind tak for at tage dig tid til det fantastiske svar du kunne komme med. Måske det ikke var noget som skete i mit hoved men bare bygget op på en stærk nysgerrighed, og glæde i sig selv også. Jeg har aldrig sagt det ikke er nok i sig selv at jeg har fundet ud af at jeg er gravid. Jeg er lykkelig for det lykkes. Jeg fik ikke spurgt ind til mine scanningsbilleder og søgte svar på nettet og hvilken fejl det dog var så, når man støder på svar som disse. Ja. Men tak for du tog dig tid og god dag til dig også. Håber du fik luftet ud 

1. Nysgerrighed og glæde er da noget, der sker i ens hoved. Hvor ellers? 
2. Der er stor forskel på at være nysgerrig og glad og på at have en stærk fornemmelse af at vente tvillinger. 

Måske kan du bare forklare, hvor din stærke fornemmelse kommer fra. Næsten alle nygravide er glade og nysgerrige, men de færreste reagerer med en stærk fornemmelse af, at det er tvillinger. Derfor virker det svært at forstå, hvad der ligger bag din optagethed af, om det er tvillinger, og dit vrede svar hjælper ikke på forståelsen. 

Anmeld Citér

15. oktober

Lillehjerte

Profilbillede for Lillehjerte

Jeg synes også at det virker voldsomt at oprette tre tråde omkring tvillinger. Og jeg synes det var et oprigtigt spørgsmål ovenover, hvorfor du har så stærk tro på, at det er tvillinger? Du må jo nærmest lige have fundet ud af at du er gravid, så bare det at se liv burde (hos mig selv i hvert fald) fylde mest.

Jeg er helt sikker på, at personen der scannede dig, nok skulle have sagt, hvis der var tvillinger. 

Anmeld Citér

20. oktober

Anonym

Jeg kan sagtens forstå dine opslag! Jeg gjorde det samme, da jeg opdagede der muligvis var to, det kan føles så overvældende og man har bare brug for svar, afklaring, andres meninger osv lige i starten 

Her er jeg i uge 5 med tvillinger

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.