Rengøring i København

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

277 visninger
4 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
29. september

Anonym trådstarter

Jeg tænker om, der er nogen i Københavns området, der mon kan anbefale et rengøringsfirma? Jeg er enlig mor og har tænkt at det ville lette min hverdag at betale for rengøring bare en gang om måneden. Men jeg er helt blank med hensyn til hvem og hvordan? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. september

Anonym

Anonym skriver:

Jeg tænker om, der er nogen i Københavns området, der mon kan anbefale et rengøringsfirma? Jeg er enlig mor og har tænkt at det ville lette min hverdag at betale for rengøring bare en gang om måneden. Men jeg er helt blank med hensyn til hvem og hvordan? 

Kan ikke anbefale nogen. Men kan stærkt fraråde DK Totalservice og Brilliance med mindre du vil støtte op og chefer der behandler deres medarbejdere elendigt og lægger deres pauser i kørselstider og betaler dem rigtig dårlig løn 

Anmeld Citér

29. september

Lillehjerte

Profilbillede for Lillehjerte

Vi har i en periode haft rengøring. Vi prøvede to forskellige, og jeg syntes egentlig ikke at det var nogen hjælp i det lange løb. For det første skulle der ryddes perfekt op til et bestemt tidspunkt i ugen, og alt skulle løftes væk fra gulvet. Det var ofte om morgenen inden vi alle skulle ud af døren, at det skulle gøres, og det stressede. Når de var færdige, skulle alt sættes på plads igen, og alt nips stod forkert. Der var mange steder hvor de ikke kom ordentligt ind i krogene fx, så jeg skulle ofte gå efter for at få det helt rent. Det kostede ca 800 kr pr gang, og jeg syntes faktisk ikke at det var det værd. Måske skal du prøve nogle forskellige for at finde den rette. 

Bare for at fortælle, at det ikke nødvendigvis er så nemt som det lyder. Derudover kender jeg ikke nogen i København

Anmeld Citér

29. september

nanan78

Profilbillede for nanan78

Vi bruger Thomas Bistrup og er ok tilfredse med det. Det er ikke helt perfekt, men ordentligt. Vi tyder selvfølgelig op, men løfter ikke alt op fra gulvet. For os er det godt at være tvunget til grundig oprydning hver 14.dag.

De er pålidelige og tager kritik til efterretning. 

Anmeld Citér

29. september

nanan78

Profilbillede for nanan78

Thomas Bidstrup tror jeg de hedder

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.