Blister

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

438 visninger
13 svar
0 synes godt om
20. september

Anonym trådstarter

Gode og effektive råd til heling og smertelindring af blister søges. 

efter jeg stoppede med at ryge for 4 måneder siden er jeg begyndt at få mange blister. Har hele tiden mindst 1 enten på tungen eller tandkødet. Lige pr på siden af tungen og den er så smertefuld at jeg dårligt kan tale. 
Tandlægen siger det er normalt efter et rygestop. Men er ved at blive sindssyg. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. september

Anonym trådstarter

Nåh ja. Har prøvet diverse after med produkter uden effekt. Og gurgler hver dag i mundskyld og i perioder klorhexidin. 

Anmeld Citér

20. september

Fortvivlet

Profilbillede for Fortvivlet

Jeg lider meget af dem når jeg ikke er gravid, når jeg er gravid har jeg ingen virkelig underligt 

Jeg har ikke fundet noget viderundermiddel, andet end at duppe klorhexidin på dem med en vatpind, så føler jeg se går hurtigere væk, men kan sagtens være der bare er indbildning

Anmeld Citér

20. september

Anonym trådstarter

Fortvivlet skriver:

Jeg lider meget af dem når jeg ikke er gravid, når jeg er gravid har jeg ingen virkelig underligt 

Jeg har ikke fundet noget viderundermiddel, andet end at duppe klorhexidin på dem med en vatpind, så føler jeg se går hurtigere væk, men kan sagtens være der bare er indbildning

Jeg led heller aldrig af dem da jeg røg. Men efter jeg er stoppet så jeg bare blevet angrebet. :/ 

tandlægen siger det er helt normalt når man stopper med at ryge. Men efter 4 måneder synes jeg godt nok det er belastende  

Kan bare ikk blive ved med klorhexidin. Er misfarvet tænderne.  

Anmeld Citér

21. september

Konjac

Profilbillede for Konjac

Prøv at dryppe myrradråber på med en vatpind Det skal sikkert bestilles hjem, da det ikke er et produkt man rigtigt bruger mere. 
Det svirrer helt vildt når det kommer på, men virker ret godt. 
alminde mundskyld virker ikke. Der er ikke noget rensende i

Anmeld Citér

21. september

Anonym trådstarter

Konjac skriver:

Prøv at dryppe myrradråber på med en vatpind Det skal sikkert bestilles hjem, da det ikke er et produkt man rigtigt bruger mere. 
Det svirrer helt vildt når det kommer på, men virker ret godt. 
alminde mundskyld virker ikke. Der er ikke noget rensende i

Fik ellers at vide af tandlægen jeg skulle bruge mundskyld for at holde det rent. Det er ikke helende eller smertelindrede men gør at de ikk blive betændte 

Anmeld Citér

21. september

årgang84

Profilbillede for årgang84

Jeg havde en del når jeg var presset. 

Lidt ala rygestop stress Osv. 

Rygetrang stopper jo ikke efter få måneder. 

Ja være fødevare du er begyndt at spise flere af der tricker.. 

Jeg spiser ingen friske tomater, appelsin skal være skåret ud i mund bidder. Æbler det samme. Friske Gulerødder kan også være trælse..

Men mest af alt er mit stop med sodavand været det bedste.. Altså alt ikke ligtht heller. Har snakket med tandlægen som henviser til at det man også være kulsyren deri. 

Også skyller jeg ofte munden efter indtag. Kaffe the mad og andet. Bare vad også skvulpe godt rundt inden du enten synker eller spytter ud. 

En blæne i udbrud børster jeg voldsomt så de hurtigere væk ved mig 

Anmeld Citér

21. september

Fortvivlet

Profilbillede for Fortvivlet
Anonym skriver:

Jeg led heller aldrig af dem da jeg røg. Men efter jeg er stoppet så jeg bare blevet angrebet. :/ 

tandlægen siger det er helt normalt når man stopper med at ryge. Men efter 4 måneder synes jeg godt nok det er belastende  

Kan bare ikk blive ved med klorhexidin. Er misfarvet tænderne.  

Men derfor jeg mener du ikke skal skylle munden i klorhexidin, men blot duppe blisterne

Anmeld Citér

21. september

Solsikke9

Profilbillede for Solsikke9

Undgå at brug Colgate, der er vist noget i som kan trigge blister. Zendium skulle være bedre. 

Anmeld Citér

21. september

Anonym trådstarter

Solsikke9 skriver:

Undgå at brug Colgate, der er vist noget i som kan trigge blister. Zendium skulle være bedre. 

Jeg bruger altid kun Zendium. Så det er ikk et problem  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.