Ekko skriver:
Jeg mener, at det er det, der kaldes biokemisk graviditet. Jeg har prøvet det to gange, hvor jeg har testet positiv i uge 3+2 og 3+4, hvor min menstruation så er kommet 4+0 alligevel. Jeg mener, at det er noget med, at ægget bliver befrugtet, men ikke sætter sig fast
Ved godt det er lidt rodet der jeg skriver nu. Men det er vigtigt for mig at understrege, at INGEN er blevet snydt (andet end af præventionen) og at der har været god kommunikation omkring det hele vejen igennem.
MEN jeg er blevet gravid på en fortrydelsespille.
Jeg har ikke været aktiv i 5 år, så derfor har jeg ikke været på prævention.
Og jeg har heller ikke tracket min mens OVERHOVEDET, for hvorfor skulle man, når der alligevel ikke var nogen risiko og vi har begge haft for stor tillid til fortrydelsespiller.
Så aner faktisk ikke hvor langt jeg er, andet end at jeg havde ÆL blødning mellem den 29 og 30. August. Og jeg tog pillen den 30. Sidst på dagen og den så ikke har virket (indenfor tid)
Som vi jo så har fundet ud af, så virker fortrydelsespiller ved at udskyde ÆL, men kan af naturlige årsager ikke forskyde en ÆL der allerede har været der.
Vi har så erfaret i processen at vi fortryder fortrydelsespille, så ja, så er jeg da blevet den erfaring rigere og måske får en fantastisk kæreste ud af det.
Anmeld
Citér