Positive tests, men menstruation

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.255 visninger
14 svar
1 synes godt om
17. september

Howst1989

Profilbillede for Howst1989

Jeg bliver simpelthen nød til at spørge, om andre har haft positive tests, men fået menstruation alligevel?

For jeg testede positiv igår og en time efter, der fik jeg menstruation.

Tænkte så den ikke var der, men den er stadig positiv her til morgen.

Skal til lægen klokken 13, men synes ærligt ventetiden er lang.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. september

Howst1989

Billedet var inden for de 3 minutter og efter 10 minutter så den sådan her ud.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

17. september

Savanna

Profilbillede for Savanna

Jeg tænker, det er en bio. Jeg har selv fået svage streger før menstruation, men de blev aldrig til mere. Skuffende, men helt normalt desværre.

Jeg regner ikke med, at lægetiden er pga dette? 

Anmeld Citér

17. september

Howst1989

Savanna skriver:

Jeg tænker, det er en bio. Jeg har selv fået svage streger før menstruation, men de blev aldrig til mere. Skuffende, men helt normalt desværre.

Jeg regner ikke med, at lægetiden er pga dette? 

Jeg ringede til lægen i morges og sagde, at jeg testede positiv men havde fået menstruation og vidste ikke lige helt, hvordan og hvorledes i sådan en situation.

Testen i dag er også tydeligere end testen i går. Så der ikke tilbagegang i styrken af stregen.

Har ikke prøvet det med de 2 jeg har i forvejen. 

Og så gav de mig en tid klokken 13

Anmeld Citér

17. september

123321

Profilbillede for 123321

Hvordan gik det ved lægen? Der er jo nogen der får menstruation selvom de er gravide, men det kan selvfølgelig også være en bio

Anmeld Citér

17. september

Howst1989

123321 skriver:

Hvordan gik det ved lægen? Der er jo nogen der får menstruation selvom de er gravide, men det kan selvfølgelig også være en bio

Jamen jeg ER gravid, men de er i tvivl om jeg er ved at abortere. 

Anmeld Citér

17. september

Ekko

Profilbillede for Ekko

Jeg mener, at det er det, der kaldes biokemisk graviditet. Jeg har prøvet det to gange, hvor jeg har testet positiv i uge 3+2 og 3+4, hvor min menstruation så er kommet 4+0 alligevel. Jeg mener, at det er noget med, at ægget bliver befrugtet, men ikke sætter sig fast 

Anmeld Citér

17. september

Howst1989

Ekko skriver:

Jeg mener, at det er det, der kaldes biokemisk graviditet. Jeg har prøvet det to gange, hvor jeg har testet positiv i uge 3+2 og 3+4, hvor min menstruation så er kommet 4+0 alligevel. Jeg mener, at det er noget med, at ægget bliver befrugtet, men ikke sætter sig fast 

Ved godt det er lidt rodet der jeg skriver nu. Men det er vigtigt for mig at understrege, at INGEN er blevet snydt (andet end af præventionen) og at der har været god kommunikation omkring det hele vejen igennem.

MEN jeg er blevet gravid på en fortrydelsespille.

Jeg har ikke været aktiv i 5 år, så derfor har jeg ikke været på prævention. 

Og jeg har heller ikke tracket min mens OVERHOVEDET, for hvorfor skulle man, når der alligevel ikke var nogen risiko og vi har begge haft for stor tillid til fortrydelsespiller.

Så aner faktisk ikke hvor langt jeg er, andet end at jeg havde ÆL blødning mellem den 29 og 30. August. Og jeg tog pillen den 30. Sidst på dagen og den så ikke har virket (indenfor tid)

Som vi jo så har fundet ud af, så virker fortrydelsespiller ved at udskyde ÆL, men kan af naturlige årsager ikke forskyde en ÆL der allerede har været der. 

Vi har så erfaret i processen at vi fortryder fortrydelsespille, så ja, så er jeg da blevet den erfaring rigere og måske får en fantastisk kæreste ud af det.

Anmeld Citér

17. september

Ekko

Profilbillede for Ekko

Jeg ved ikke, hvordan det er relevant. Jeg forholdt mig kun til det med, hvordan man kan teste positivt og alligevel få menstruation. Jeg tænkte ikke, at du havde snydt nogen. 

Anmeld Citér

17. september

Howst1989

Ekko skriver:

Jeg ved ikke, hvordan det er relevant. Jeg forholdt mig kun til det med, hvordan man kan teste positivt og alligevel få menstruation. Jeg tænkte ikke, at du havde snydt nogen. 

Hormonhelved i fuld flor ����

Det var mere i forhold til, at være gravid trods fortrydelsespille og prøvede at helgardække mig selv.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.