Lave negle ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

225 visninger
3 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
15. september

Anonym trådstarter

Hej

er der nogle her som laver deres negle selv? Gele negle? Har set dætte fra Matas jeg overvejer at købe. Er der nogle der har det eller kender det ??

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. september

Anonym

Jeg er uddannet og certificeret negletekniker. Har brugt meget lang tid på at lære at håndtere produkterne så de gør mindst muligt skade. Så om jeg begriber hvorfor der endnu ikke er kommet strammere lovgivning ift brug af disse produkter til hjemmebrug.

Sidder man og sjusker med det og rammer huden med materialerne man udvikle alvorlige allergier. Er man rigtig uheldig kan du risikere at aldrig kunne få et tandimplantat eller et nyt knæ hvis det behov skulle opstå pga de allergier lakkerne og gel’erne kan give.

Man kan også lave det så forkert som privatperson at man får svamp, lifting af neglepladen, tynde og ødelagte negle, eller luftvejsproblemer.  

Men på den anden side så er det måske bedre at selv gøre det end at gå til de billige thaibutikker med ufaglært personale der bruger krads og giftige kinaprodukter.

Og så er det trods alt bedre at købe hjemmeprodukter i Matas end på SHEIN og temu.

Anmeld Citér

15. september

anna111

Profilbillede for anna111

Jeg har brugt disse produkter flere gange og det har fungeret fint bare meget vigtigt at selv om det bliver lidt løst og irriterende må du ikke rive det af da det skader neglen under og ja det kan gøre så ondt det lærte jeg på den hårde måde så husk at have Asetone og de negle klemmer til at få det af med igen og en masse tålmodighed

Anmeld Citér

16. september

Anonym

Jeg købte sådan et sæt, havde ikke overskuddet til at lære at gøre det pænt. Købte i stedet vitaminer til negle og 3 måneder senere havde jeg de mest lange og kraftigste negle. Det er nu halvandet år siden og mine negle stråler stadigvæk. Det vil jeg nok overveje at prøve først

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.