vaccine

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

214 visninger
4 svar
0 synes godt om
5. november 2009

mortil(nichlasogmathias)

har/ vil i tage imod vaccinen mod influenza a? jeg er meget i tvivl, det er jo slet ikke gennemtestet!!

hvor mange har fået det gjort og kan anbefale det??

knus karina 27+

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. november 2009

@spire

Jeg tror ikke jeg vil få den.. Vil bare vaske hænder rigtig ofte som jeg hele tiden har gjort, og ellers passe godt påmig selv.

Tager ikke nogle chancer når det gælder min lille prinsesse.

Anmeld

5. november 2009

mortil(nichlasogmathias)

@spire skriver:

Jeg tror ikke jeg vil få den.. Vil bare vaske hænder rigtig ofte som jeg hele tiden har gjort, og ellers passe godt påmig selv.

ja sådan har jeg det også, men så tænker jeg også, at senere når man har født er det måske meget rart at have fået den, så man ikke bliver syg... de ved jo ikke hva der er bedst, vaccinen eller ikke vaccinen.. så det er sku svært at bestemme sig..

Anmeld

5. november 2009

mortil(nichlasogmathias)

@spire skriver:

ja sådan har jeg det også, men så tænker jeg også, at senere når man har født er det måske meget rart at have fået den, så man ikke bliver syg... de ved jo ikke hva der er bedst, vaccinen eller ikke vaccinen.. så det er sku svært at bestemme sig..

Anmeld

5. november 2009

@spire

Ja, der var jo den der kvinde i Sverige der døde af Influenza A 4 uger efter hun havde født.. Jeg ved det ikke.. det er rigtig svært synes jeg..

Måske hvis man i forvejen er i en af de der risikogrupper de taler om, da det jo er komplikationer iforb. med influenzaen der er farlig og ikke selve influenzaen...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.