Spiral/ blødning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

418 visninger
3 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
14. september

Anonym trådstarter

Hej 

Andre der har oplevet at have spiral nu nr 2 der har siddet i 2, 5 år at begynde at bløde.. 

Har slet ikke blødt en dråbe, mens de har været oppe ud over ved blærebetændelse.

Nu er der det der meget brune/vinrøde seje slim agtige jeg kan blive ved med at tørre ud. Det siver ikke ned i bindet men er der blot til at tørre væk som en mængde der bare sidder som en klot .

Har gennemgået et større vægttab og påtænker at kontakte lægen imorgen. 

Men blot om andre har oplevet dette. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. september

Ekko

Profilbillede for Ekko
Anonym skriver:

Hej 

Andre der har oplevet at have spiral nu nr 2 der har siddet i 2, 5 år at begynde at bløde.. 

Har slet ikke blødt en dråbe, mens de har været oppe ud over ved blærebetændelse.

Nu er der det der meget brune/vinrøde seje slim agtige jeg kan blive ved med at tørre ud. Det siver ikke ned i bindet men er der blot til at tørre væk som en mængde der bare sidder som en klot .

Har gennemgået et større vægttab og påtænker at kontakte lægen imorgen. 

Men blot om andre har oplevet dette. 

Alle de gange jeg har haft hormonspiral, har jeg pletblødt 4-5 uger lige efter opsætningen og derefter overhovedet ikke i de 5 år,  de har siddet. Hvordan det er med kobberspiral, ved jeg ikke. Har du med vilje tabt dig mange kilo eller er det kommet unaturligt? For så vil jeg bestemt mene, at det er vigtigt, at du går til lægen. 

Anmeld Citér

14. september

Anonym trådstarter

Ekko skriver:

Alle de gange jeg har haft hormonspiral, har jeg pletblødt 4-5 uger lige efter opsætningen og derefter overhovedet ikke i de 5 år,  de har siddet. Hvordan det er med kobberspiral, ved jeg ikke. Har du med vilje tabt dig mange kilo eller er det kommet unaturligt? For så vil jeg bestemt mene, at det er vigtigt, at du går til lægen. 

Det er et planlagt vægttab.

Tænker det kan være min hormonbalance der også er ændret og eller at den nu sidder anderledes pga vægttab ved ikke om man ændre sig down there også. 

Anmeld Citér

16. september

123321

Profilbillede for 123321

Fik du fat i lægen? Da jeg selv oplevede pludselig at bløde rigtig meget med spiral viste det sig jeg var gravid… 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.