Vi har engang hørt på en mega knirkende og støjende trampolin. Der blev hoppet på den næsten hele tiden og i virkeligheden syntes jeg bare, de skulle smide den trampolin ud og købe en ny... det var faktisk tortur at ligge i hængekøjen og så høre på den lyd hele tiden.
Jeg sendte laaaang tid efter min mand derover for at fortælle dem, at den larmede lidt meget. På en pæn måde. Så sagde de, at vi endelig måtte sige til, hvis det blev for meget... men det var det så allerede. Så dagen efter fik de fixet det...
Nu hopper de så næsten ikke på trampolinen, så om det er fordi dugen er blevet anderledes at hoppe på, ved jeg ikke.
Men det var virkelig ikke til at holde ud.
Jeg har selv børn, og jeg syntes egentlig også, det var skude irriterende, når naboen besluttede sig for at klippe hæk lige midt i middagsstunden, hvor ens barn sover i barnevogn.... men det var selvfølgelig ikke hver dag.
Jeg tror, at når man selv har små børn, så ønsker man nok lidt, at naboerne tager hensyn til en.. på den anden side, når ens børn ikke er små mere, så vil man også selv synes, det er rart ikke at bundet til at man aldrig selv kan larme fra 12-15... men så har man måske selv fået en nabo eller bagbo med små børn, som måske står i samme situation, som man selv gjorde.
I min optik er det meget relativt, hvad det betyder, at man må larme fra klokken det til det.
Det er tortur, hvis naboen slår græs hver dag midt i aftensmaden og det varer lang tid hver gang eller hvis det er ligesom med trampolinen (den var virkelig slem... men det vildeste var jo nok, at de havde godt selv hørt det, men ikke gjort noget ved det, fordi ingen havde sagt noget).
Nu slår jeg ikke græs hver dag, men jeg kunne sagtens have stået i en situation, hvor jeg havde været nødt til at slå på et dumt tidspunkt, fordi jeg ellers ikke ville vide, hvornår jeg skulle gøre det og det bliver regnvejr de efterfølgende dage.
Jeg ved ikke, hvor meget sådan en larmer, som dit barn kører på... men hvis den larmer rigtig meget, så kan 10 min også være lang tid, hvis det er hver dag, den tændes og det så er velkomsten, hver gang naboen kommer hjem fra arbejde... 
Det er svært det med larm, for det er bare så relativt.
Når ens egne børn larmer, så synes man ikke, det er irriterende, fordi man ved, de hygger sig, men naboen kan godt synes at det er irriterende