deltids sygemeldt??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

291 visninger
3 svar
0 synes godt om
5. november 2009

LMM

Hej..

Er der nogen der har prøvet at være deltids sygemeldt under gravidite det skal jeg nemlig nu efter jeg har været fuldt sygemeldt..

Hvordan arbejde i?? arbejde i også weekender med deltidssygemeldt?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. november 2009

SHERO

LMM skriver:

Hej..

Er der nogen der har prøvet at være deltids sygemeldt under gravidite det skal jeg nemlig nu efter jeg har været fuldt sygemeldt..

Hvordan arbejde i?? arbejde i også weekender med deltidssygemeldt?

Jeg var det, informerede min chef om at jeg kun måtte have 20 timer om ugen, altså 4 timer om dagen, og skulle have 2 fridage som alle andre om ugen. Jeg jeg arbejde fra 8-8.30 til 12-12.30 4 dage, og 15.30-19.30 en dag om ugen... passede mig rigtig godt... :-)

nu er jeg så fuldtid sygemeldt igen. men ville nu hellere arbejde 4 timer om dagen...

Anmeld

5. november 2009

LMM

Tullen85 skriver:

Jeg var det, informerede min chef om at jeg kun måtte have 20 timer om ugen, altså 4 timer om dagen, og skulle have 2 fridage som alle andre om ugen. Jeg jeg arbejde fra 8-8.30 til 12-12.30 4 dage, og 15.30-19.30 en dag om ugen... passede mig rigtig godt... :-)

nu er jeg så fuldtid sygemeldt igen. men ville nu hellere arbejde 4 timer om dagen...

Jeg arbejder på plejehjem, kan man så godt væge at arbejde fra kl 8 til 12 i fem dage og så fri i weekenden?

Anmeld

5. november 2009

SHERO

LMM skriver:

Jeg arbejder på plejehjem, kan man så godt væge at arbejde fra kl 8 til 12 i fem dage og så fri i weekenden?

Tjah det kommer selvf an på din arbejdsgiver, jeg er afd. leder i et varehus så jeg laver min egen vagtplan... Men du kan sagtens sige du max må arbejde 4 timer om dagen, i hvert fald det min læge skrev på min lægeerklæring, og så må man jo aftale hvornår de 4 timer så skal ligge..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.