Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg kan se en streg. Den er meget svag, men jeg kan se den Men det er kun 3 mdr siden jeg har født. Kan der stadig være hcg fra da af eller er den bare en skygge streg?... Jeg tog bare testen for "sjovt". Vi har haft ubeskyttet sex en gang, uden han kom i mig. Det er nok bare en skygge streg.. Er der andre end mig, der kan se den?
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Jeg ser ikke noget.
Heller ikke på denne?
Billedet bliver noget mørkere når den kommer op herinde. Det er nok bare en skygge, men jeg har bare aldrig før prøvet at få en...
Jeg kan godt se en meget utydelig streg som jeg vil mene slet ikke betyder noget som helst
Solsikke9 skriver: Jeg kan godt se en meget utydelig streg som jeg vil mene slet ikke betyder noget som helst
Det var godt. En på 4, en baby og en graviditet ville også være meget at skulle håndtere
Anonym skriver: Jeg kan se en streg. Den er meget svag, men jeg kan se den Men det er kun 3 mdr siden jeg har født. Kan der stadig være hcg fra da af eller er den bare en skygge streg?... Jeg tog bare testen for "sjovt". Vi har haft ubeskyttet sex en gang, uden han kom i mig. Det er nok bare en skygge streg.. Er der andre end mig, der kan se den?
Jeg kan godt fornemme en streg, så ville nok tag en ny om 2-3 dage hvilket mærke er det?
Jeg kan godt ane noget på billederne. Prøv evt igen i aften.
Mooommi skriver: Jeg kan godt fornemme en streg, så ville nok tag en ny om 2-3 dage hvilket mærke er det?
Det er valmed, som jeg aldrig før har fået skygge streger på Jeg har bestilt nogle flere test, så venter bare på de kommer..
SDD skriver: Jeg kan godt ane noget på billederne. Prøv evt igen i aften.
Jeg venter på der kommer flere test med posten.... Ellers havde jeg testet igen allerede
Det var vist bare en skygge streg. Denne er fra i dag
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128