Er der en streg?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

875 visninger
9 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
4. september

Anonym trådstarter

Jeg kan se en streg. Den er meget svag, men jeg kan se den Men det er kun 3 mdr siden jeg har født. Kan der stadig være hcg fra da af eller er den bare en skygge streg?... Jeg tog bare testen for "sjovt". Vi har haft ubeskyttet sex en gang, uden han kom i mig. Det er nok bare en skygge streg.. Er der andre end mig, der kan se den? 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. september

Alha

Profilbillede for Alha

Jeg ser ikke noget.

Anmeld Citér

4. september

Anonym trådstarter

Jeg ser ikke noget.

Heller ikke på denne? 

Billedet bliver noget mørkere når den kommer op herinde. Det er nok bare en skygge, men jeg har bare aldrig før prøvet at få en...

Anmeld Citér

5. september

Solsikke9

Profilbillede for Solsikke9

Jeg kan godt se en meget utydelig streg som jeg vil mene slet ikke betyder noget som helst 

Anmeld Citér

5. september

Anonym trådstarter

Solsikke9 skriver:

Jeg kan godt se en meget utydelig streg som jeg vil mene slet ikke betyder noget som helst 

Det var godt. En på 4, en baby og en graviditet ville også være meget at skulle håndtere

Anmeld Citér

6. september

Mooommi

Profilbillede for Mooommi
Anonym skriver:

Jeg kan se en streg. Den er meget svag, men jeg kan se den Men det er kun 3 mdr siden jeg har født. Kan der stadig være hcg fra da af eller er den bare en skygge streg?... Jeg tog bare testen for "sjovt". Vi har haft ubeskyttet sex en gang, uden han kom i mig. Det er nok bare en skygge streg.. Er der andre end mig, der kan se den? 

Jeg kan godt fornemme en streg, så ville nok tag en ny om 2-3 dage hvilket mærke er det?

Anmeld Citér

6. september

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20

Jeg kan godt ane noget på billederne. Prøv evt igen i aften. 

Anmeld Citér

6. september

Anonym trådstarter

Mooommi skriver:

Jeg kan godt fornemme en streg, så ville nok tag en ny om 2-3 dage hvilket mærke er det?

Det er valmed, som jeg aldrig før har fået skygge streger på Jeg har bestilt nogle flere test, så venter bare på de kommer..

Anmeld Citér

6. september

Anonym trådstarter

SDD skriver:

Jeg kan godt ane noget på billederne. Prøv evt igen i aften. 

Jeg venter på der kommer flere test med posten.... Ellers havde jeg testet igen allerede 

Anmeld Citér

7. september

Anonym trådstarter

Det var vist bare en skygge streg. Denne er fra i dag

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.