Svag positiv eller blot negativ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

761 visninger
6 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
2. september

Anonym trådstarter

Hej jeg synes virkelig at jeg ser en ekstra streg på denne test. Det har været lidt svært at få et billede af. Jeg prøvede at tage en digital test bagefter, men den sagde negativ. Hvad synes i? Min menstruation kommer ikke rigtig.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. september

Savanna

Profilbillede for Savanna

Jeg tænker at det er en bio, hvis din mens er forsinket og der ikke kommer mere frem end det

Anmeld Citér

2. september

Anonym trådstarter

Savanna skriver:

Jeg tænker at det er en bio, hvis din mens er forsinket og der ikke kommer mere frem end det

Jeg har fået fjernet min spiral og det er første gang at jeg tager en test. Og plejer at have en meget fast cyklus normalvis uden  spiral, så er meget i tvivl da man jo hører at der kan gå længe før man får menstruation. Men jeg vil snart forvente mens da det er 33 dage siden. men synes du ikke også at der er en streg at ane? Har kun været sammen med manden 1 gang uden beskyttelse og det er ca.8 dage siden

Anmeld Citér

2. september

Savanna

Profilbillede for Savanna

Hvis din ægløsning har ligget senere, og du er blevet gravid, er 8 dage også for tidligt at teste - og du risikerer at fange en bio. Så det er umuligt at vide, hvilken vej det evt går

Anmeld Citér

2. september

Anonym trådstarter

Savanna skriver:

Hvis din ægløsning har ligget senere, og du er blevet gravid, er 8 dage også for tidligt at teste - og du risikerer at fange en bio. Så det er umuligt at vide, hvilken vej det evt går

Okay så spørger jeg sikkert dumt. Men hvornår vil være passende at teste? ��

Anmeld Citér

3. september

Lillehjerte

Profilbillede for Lillehjerte

Jeg ser en negativ test, desværre

Det er for tidligt at teste 8 dage efter sidste samleje. Hvis du vil have et mere sikkert svar, så vent til 14 dage efter.

Hvis din menstruation er regelmæssig, er der meget lille chance for at blive gravid 8 dage eller mindre inden menstruation. Så din menstruation er formentlig forsinket. Der er derfor ikke andet for end at vente

Anmeld Citér

4. september

Anonym trådstarter

Lillehjerte skriver:

Jeg ser en negativ test, desværre

Det er for tidligt at teste 8 dage efter sidste samleje. Hvis du vil have et mere sikkert svar, så vent til 14 dage efter.

Hvis din menstruation er regelmæssig, er der meget lille chance for at blive gravid 8 dage eller mindre inden menstruation. Så din menstruation er formentlig forsinket. Der er derfor ikke andet for end at vente

Det var også svært at fange aå svag en streg, men der var en lille lyserød streg, meget utydelig. Så der er ikke andet for end at vente.  Måske menstruationen er forsinket ja. Jeg prøver en test om et par dage. Når jeg ikke kan vente mere. men det var egentlig bare fordi at vi skulle over på en anden prævention. Så er lidt spændt på om det er sket den ene dag, hvor vi glemte præventionen

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.