Hader at være single ..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.144 visninger
8 svar
4 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
24. juni

Anonym trådstarter

Jeg forstår ikke mænd.

En meget flot mand skrev til mig på insta. Vi har skrevet sammen derefter i 3 måneder ca. både på insta og snap. Næsten dagligt. Hvert fald en del gange ugentligt. Han er lige blevet skilt ligeså er jeg. 
vi mødes, klikker 200%, snakker uafbrudt sammen 6-7 timer den aften, dybe lange samtaler, ingen pinlig tavshed eller lignende, det virkede virkelig til vi havde god kemi. Han kysser mig, vi vælger at have sex sammen den nat, sover i ske, han er død romantisk, morgensex, mere kys og nus osv. han virker nærmest for god til at være sand. Han ved jeg ikke bare ønsker sex med hvem som helst. Heller ikke ham - siger han

.. og han var så for god til at være sand. 
.
han skrev lige et par timer efter en ganske lige fyldig besked.. jeg svarede sødt og interesseret tilbage.. og gæt hvem jeg ikke har hørt fra siden?

Wtf

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juni

Anonym

Er du meget usikker på dig selv? Det er bestemt ikke ment som negativt, men synes det er lidt voldsomt at du skriver et oplæg samme aften, som han har sendt dig en besked? Jeg tænker at der jo kan være kommet noget op eller at han evt. bare var træt? Han har jo skrevet og ikke ignoreret dig. Vi kan jo alle have en off dag. Så tænker at du måske lige skal trække vejret og give den et par dage.

Anmeld Citér

25. juni

Solsikke9

Profilbillede for Solsikke9

Hvor længe siden er det? En anden gang vil jeg anbefale dig ikke at skrive med en i 3 måneder og investere så meget i det. Du kender ham reelt ikke kun det billede din fantasi har opbygget. Og måske skal du ikke have sex på første date for at passe lidt på dig selv. 

Når det er sagt, hvis det er længe siden han så din besked og ikke svarer, så er det ret dårlig stil af ham. Det sker desværre at de pludselig ghoster. Det gør hammer ondt. Se det som en læring, så du fremadrettet møder dem hurtigt og lærer dem stille og roligt at kende så du ikke har haft sex eller investeret så meget i dem før du kender dem. 

men han viste sig sit sande jeg ret hurtigt efter du mødte gang så vær glad for du ikke skal bruge mere energi og tid på ham. 

Anmeld Citér

25. juni

Anonym

Har du mon hørt fra ham?

Anmeld Citér

25. juni

Ekko

Profilbillede for Ekko

Jeg kan godt forstå, at det er ubehageligt og jeg ville selv blive forvirret og ked af den adfærd og ligesom dig tænke "Hvad skulle det alt sammen til for?". Jeg tænker, at du skal slippe ham og som en anden skriver, ikke vente så længe næste gang med at mødes irl, men gerne med at have sex. Der har næsten lige været en tråd om noget lignende, hvor mandens manglende interesse blev tydelig før sex blev involveret. Jeg tænker, at de færreste i længden vil kunne eller gide simulere en interesse, de ikke føler bare for at få sex. Hvis det giver mening? 

Anmeld Citér

26. juni

Anonym

Anonym skriver:

Er du meget usikker på dig selv? Det er bestemt ikke ment som negativt, men synes det er lidt voldsomt at du skriver et oplæg samme aften, som han har sendt dig en besked? Jeg tænker at der jo kan være kommet noget op eller at han evt. bare var træt? Han har jo skrevet og ikke ignoreret dig. Vi kan jo alle have en off dag. Så tænker at du måske lige skal trække vejret og give den et par dage.

Hvorfor tror du, det er skrevet samme aften? Det står der ikke noget om. 

Anmeld Citér

26. juni

Anonym

Anonym skriver:

Hvorfor tror du, det er skrevet samme aften? Det står der ikke noget om. 

Jo det gør hun faktisk, hvis du læser hvad hun skriver

Anmeld Citér

26. juni

Mamman

Profilbillede for Mamman

Jeg har læst hvad hun skriver flere gange og kan heller ikke se at det er skrevet samme aften. Hvor står det henne??

Anmeld Citér

26. juni

Anonym

Anonym skriver:

Nej. Læs selv. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.