Vaginal fødsel efter KS - solskinshistorier?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

820 visninger
3 svar
1 synes godt om
24. juni

Anonymemig

Profilbillede for Anonymemig

Kære alle

Jeg er i dag 36+1, og har været til vægtscanning. Baby vejer 2861, hvilket de kalder ‘meget gennemsnitligt’ og derfor får jeg lov at prøve at føde vaginalt trods tidligere kejsersnit (for 7 år siden). Er (som de fleste tænker jeg) lidt nervøs for fødslen, men især fordi jeg ved, der er forøget risiko for at den ender i akut kejsersnit. Prøver at forberede mig og tænke ‘det kan du sagtens!’ så er der nogen herinde, der vil dele deres solskinshistorier? ☀️

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juni

Bløpsmor

Profilbillede for Bløpsmor

Jeg har født vaginalt to gange efter et akut kejsersnit og det var for mig en kæmpe succesoplevelse at mærke at min krop kunne klare det. Begge fødsler forløb helt normalt. Det sværeste for mig var at tro på mig selv og jeg prøvede at arbejde med ikke at se det som et kæmpe nederlag hvis det var endt i kejsersnit igen. 

jeg håber du får en god oplevelse

Anmeld Citér

26. juni

Anonymemig

Profilbillede for Anonymemig

Tusind tak for at dele dine historie ❤️ det er præcis de følelser, jeg kæmper med! Jeg håber at kunne gøre dig kunsten efter.

Anmeld Citér

3. juli

Frfriis

Profilbillede for Frfriis

Jeg fik min første ved et halvakut kejsersnit og fødte 2 år senere den næste vaginalt. Helt uden problemer �� krydser fingre for dig

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.