Meget korte lure - 8,5 måned

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. juni

MortilF+V

Profilbillede for MortilF+V
CKJ skriver:

Ej hvad? Nu har jeg været vuggestue pædagog i 15 år og børn på 8,5 måneder kan SAGTENS (og meget normalt!) sove tre lure. Det er nærmere ualmindeligt de kun sover to. Og jo, der skal vuggestuen da imødekomme. Det forstår jeg ingenting af det der

jeg ville forsøge mig lidt frem og tilbage - varmen kan sagtens spille ind og måske et udviklingsspring også kan være faktoren for længere lure. 
jeg ville aldrig tvinge ekstra vågentid ned over et barn, der åbenlyst er træt

Tusind tak. Det var lige sådan et svar, jeg havde brug for.

Min datter virker nemlig ikke klar til 2 lire endnu. Hun bliver simpelthen så træt.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juni

CKJ

Profilbillede for CKJ
Seldomseen skriver:

Min datter var 11 måneder da hun kom i vuggestue og var lige gået ned på 1 lur om dagen. Men der var flere børn, der sov to eller flere. Det var aldrig et problem og pædagogerne spurgte til hendes rutiner

Ja SELVFØLGELIG spurgte de ind til hendes rutine der skal vi da og den skal vi da følge - så er der størst grobund for trivsel

Anmeld Citér

23. juni

CKJ

Profilbillede for CKJ
MortilF+V skriver:

Tusind tak. Det var lige sådan et svar, jeg havde brug for.

Min datter virker nemlig ikke klar til 2 lire endnu. Hun bliver simpelthen så træt.

Slap fuldstændig af dit barns rytme skal vuggestuen følge og ikke omvendt. Hvis hun skal sove tre gange skal hun sove tre gange - men meget kan jo ændre sig på ganske kort tid. Men vigtigst af alt; hav ro i din mave over den vuggestue start. Hvis du er presset bliver dit barn presset.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.