3. Kejsersnit og død nervøs

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

610 visninger
3 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
13. maj

Anonym trådstarter

Venter mit 4 barn og har 2 tidligere akutte kejsersnit bag mig, denne gang er dog planlagt. Kan mærker her i slutspurten at jeg er så nervøs, der er 3 uger tilbage. 

Jeg har fået læst en masse skræmme scenarier i en Facebook gruppe med kejsersnit. Af folk taber over 4 liter blod kommer i respirator osv osv  

har brug for nogle gode historie fra jer med 3 eller flere kejsersnit. 
havde i komplikationer, blødte i meget havde de problemer med de gamle arvæv? 
kan se mit akutte kejsersnit i 2023 at jeg mistet 1600 ml blod hvilket er meget synes jeg. 
Til jer med både akutte og planlagte, mærket i forskel på det akutte og planlagte?  

Hilsen  den meget bekymrende mor

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. maj

Anonym

Jeg har fået to akutte kejsersnit og er planlagt kejsersnit. 

3. kejsersnit var planlagt og jeg havde en virkelig vild og god oplevelse. 
Da de to andre var meget akutte og jeg havde ligge i fødsel i henholdsvis 13 og 49 timer, var jeg noget så udmattet så jeg endelig fik baby ud ved kejsersnit. 
Ved det planlagte var jeg veludhvilet på selve dagen. Alt forløb bare så fint og roligt. Ingen komplikationer i forhold til tidligere operationer. Jeg var “med” på en helt anden måde, fordi jeg ikke havde ligget i fødsel mange timer forinden. 
Trods lidt modstand fra personalet, fik jeg lov at komme hjem samme dag og alt er forløbet så fint efterfølgende. 

Pas på hvad du læser, ofte er man tilbøjelig til at poste de negative/dårlige oplevelser. Jeg håber det kommer til at gå godt. Held og lykke 

Anmeld Citér

13. maj

Imaong90

Profilbillede for Imaong90

2 akutte i bagagen og det 3. Planlagt og det gik fantastisk, så fint med arvæv mm og de sagde med det samme efter at jeg godt må få 4. Barn hvis jeg drømmer om det. At min psyke så slet ikke var med inden og under grundet de to akutte stadig sad i mig det er så noget andet. Og ja min helnings proces tog også længere tid denne gang med hensyn til smerter mm men måske også fordi jeg ikke kunne slappe så meget mere af grundet et ekstra barn. 

efterveerne var dog forfærdelige og fik igen luft i bughulen av av men det er så en anden sag :-) held og Lykke 

Anmeld Citér

14. maj

Mooommi

Profilbillede for Mooommi

Venter mit 4 barn og har 2 tidligere akutte kejsersnit bag mig, denne gang er dog planlagt. Kan mærker her i slutspurten at jeg er så nervøs, der er 3 uger tilbage. 

Jeg har fået læst en masse skræmme scenarier i en Facebook gruppe med kejsersnit. Af folk taber over 4 liter blod kommer i respirator osv osv  

har brug for nogle gode historie fra jer med 3 eller flere kejsersnit. 
havde i komplikationer, blødte i meget havde de problemer med de gamle arvæv? 
kan se mit akutte kejsersnit i 2023 at jeg mistet 1600 ml blod hvilket er meget synes jeg. 
Til jer med både akutte og planlagte, mærket i forskel på det akutte og planlagte?  

Hilsen  den meget bekymrende mor

Jeg har fået fire kejsersnit og skal ha’ endnu et til november. 1 akut og 3 planlagte. 

Det første kejsersnit var akut, virkelig ubehageligt på alle måder og det tog lang tid for mig at komme mig efterfølgende. De sidste 3 planlagte har været så gode oplevelser, ingen komplikationer og faktisk er jeg kommet hurtigere igang og på benen for hvergang. Det eneste som måske lige skal nævnes var at det tog længere tid her 4 gang pga arvæv 

For mig har det gjort en kæmpe forskel at være klar og forberedt på det som skulle ske, alt forløb meget mere roligt ved de planlagte 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.