Livas middagslur

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

756 visninger
10 svar
0 synes godt om
5. november 2009

TbCp

Ihhh hvor det går!

Igår nat sov hun godt nok elendigt, havde rigtig mange mareridt og stod op kl. 6, så hun faldt i søvn i dagplejen, foran tegnefilmen, og sov 45 min.
I nat har hun sovet fra ca. 19.30 og så indtil jeg var nødt til at vække hende kl. 7.20!!!! Hun har kun været vågen 1 gang i nat.

Åhhh hvor jeg håber det fortsætter. Idag tænker jeg at det går helt fint uden middagslur når hun har sovet så godt og længe i nat.

Min mand og jeg vågnede friske og glade her til morgen.

Og så synes jeg det var skønt at kunne stå op kl. 6, gøre mig klar, spise morgenmad og drikke min kaffe i fuldstændig ro aaahhhhhh

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. november 2009

Bondepigen

TbCp skriver:

Ihhh hvor det går!

Igår nat sov hun godt nok elendigt, havde rigtig mange mareridt og stod op kl. 6, så hun faldt i søvn i dagplejen, foran tegnefilmen, og sov 45 min.
I nat har hun sovet fra ca. 19.30 og så indtil jeg var nødt til at vække hende kl. 7.20!!!! Hun har kun været vågen 1 gang i nat.

Åhhh hvor jeg håber det fortsætter. Idag tænker jeg at det går helt fint uden middagslur når hun har sovet så godt og længe i nat.

Min mand og jeg vågnede friske og glade her til morgen.

Og så synes jeg det var skønt at kunne stå op kl. 6, gøre mig klar, spise morgenmad og drikke min kaffe i fuldstændig ro aaahhhhhh

Ej hvor lyder det skønt!!! Jeg håber VIRKELIG det holder , det fortjener I vist!!

Anmeld

5. november 2009

anna-jonas

Ajjjj....................det er livet, hva'??? Bare det var mig...............nu har jeg ikke sovet i 2 nætter fordi Ida og Anna vågner på skift. Anna har mange mareridt, og er helt ulykkelig når hun vågner.

Nyd det..................:-)

Knus Mette

Anmeld

5. november 2009

Jules

Hvor er det herligt Krydser fingre for det forsætter

Viktor har sovet siden 18.30 og vågnede kl.6.10. Uden at være vågnet hele natten... Helt fantastisk.... Det er sjældent det sker...

Anmeld

5. november 2009

Vingummien

Ej hvor lækkert, er godt at det går godt, og håber det bliver ved med det er jo helt luksus for jer nu

Anmeld

5. november 2009

Karo

Nej hvor dejligt.

Jeg krydser fingere for at det fortsætter

Anmeld

5. november 2009

TbCp

Anna-jonas skriver:

Ajjjj....................det er livet, hva'??? Bare det var mig...............nu har jeg ikke sovet i 2 nætter fordi Ida og Anna vågner på skift. Anna har mange mareridt, og er helt ulykkelig når hun vågner.

Nyd det..................:-)

Knus Mette

Øv hvor træls
Liva er i perioder også plaget af mareridt. Det er simpelthen så synd. Og når vi kommer ind for at trøste hende er hun slet ikke rigtig vågen og skubber os væk fordi hun bliver bange for os.

Anmeld

5. november 2009

TbCp

Jamen det er jo simpelthen fantastisk. Vi har jo kæmpet godt 1 1/2 år for at få nok søvn.
Er lidt bange for at glæde mig for tidligt, for tænk nu hvis dette også bare en en periode og det så pludselig vender igen.

Men ihvertfald vil vi sørge for at nyde det nu

Anmeld

5. november 2009

MORJESPERSEN

Hvor er det bare dejligt når man får sovet, så får man mere overskud til at det andet...håber det vare ved for jer... her har vi også haft lidt natteroderri pga af pigerne er ved at få tænder, håber snart det over så vi kan få ro om natten igen.

Anmeld

5. november 2009

Dictes mor

Åh hvor lyder det bare dejligt! Jeg håber, at det er et tegn på, at hun ikke længere skal plages af de forfærdelige mareridt. Det er bare så synd for hende, især fordi der jo ikke er noget I kan gøre, for at gøre det bedre.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.