Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg fatter hat?
Tog en test fordi jeg havde det mærkeligt.
Men har for ca 1-1,5uge siden. Haft mens i ca 5 dage. Normal mængde blod.
Vi håber. Tog to test her til aften.
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Er du sikker på at det er graviditetstest og ikke en ægløsningstest? For hvis det er det første, er der i hvert fald ingen tvivl om at du er gravid
Lillehjerte skriver: Er du sikker på at det er graviditetstest og ikke en ægløsningstest? For hvis det er det første, er der i hvert fald ingen tvivl om at du er gravid
Jeg måtte ud og tjekke på pakken det er skam graviditetstest. Begge. Jeg køber nok nogle nye i morgen for at gentjekke
Selvom dit første billede er meget utydeligt er det tydeligt at de to streger på begge to. Så ja, det må du være
Morgen test så sådan her ud. Blev mørkere efter billedet blev taget
Nå, så kom pletblødningen. Ja, så forventer jeg jo det værste .
Jeg tænker lidt om din blødning for en uge siden var en spontan abort? Det kan godt starte med blødning, vente lidt og komme igen. Så hurtigt falder en gravidtetstest desværre ikke. Eller ved du hvor langt du skulle være henne?
Anonym skriver: Jeg tænker lidt om din blødning for en uge siden var en spontan abort? Det kan godt starte med blødning, vente lidt og komme igen. Så hurtigt falder en gravidtetstest desværre ikke. Eller ved du hvor langt du skulle være henne?
Det er jo en mulighed.
Det lyder da spøjst hele det der eller måske det du blødte for halvanden uge side var implationsblødning? Bløder du meget nu?
CKJ skriver: Det lyder da spøjst hele det der eller måske det du blødte for halvanden uge side var implationsblødning? Bløder du meget nu?
En lille smule lyserødt blod og gammelt brun blod.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128