Skulle aldrig have stået op!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

669 visninger
10 svar
0 synes godt om
5. november 2009

LineD

Øv for en skod morgen!

Kender i de dage hvor man bare aaaaldrig skulle have åbnet øjnene?

Knus Line, der netop er vågnet til et fyr der er gået i stykker (10 grader i huset BRRRRRRR), og en bil der er brændt sammen.... ARG!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. november 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator

Neeej da   Uh kender godt de morgener! Du kan stadig nå at trække for og krybe i flyverskjul...

Anmeld

5. november 2009

SaNiNa

uuuh det er bare surt sådan noget og ødelægger hele dagen.

Anmeld

5. november 2009

Munder

Øv for en morgen, håber da din dag bliver rigtig meget bedre!

Anmeld

5. november 2009

Valle81

Jo kender det alt for godt. Er også våget op til sådan en dag idag. Dog ikke fordi der er noget der er i stykker eller ej, men er et følelsesmæssigt vrag idag og ville ønske jeg bare kunne sprine de nsæte par dage over:0(

ØV BØV

Anmeld

5. november 2009

LineD

Så krøb jeg frem fra mit skjul under dynerne igen, og har nu snakket med både smed og mekaniker, begge kommer med det samme, så satser vi på mekanikeren ikke ruinerer os Og fyret er heldigvis på udlejers regning Hehe

Så satser vi på dagen bliver MEEEEEGET bedre!

¨Håber i andre også får en god dag, og Valle jeg krydser for at humøret vender mundvigerne liiidt mere opaf!

Anmeld

5. november 2009

Berg

Har det lidt på samme måde. Har lige brændt støvsugeren af og ødelagt en spisestuestol. Tror jeg går i seng igen.

Håber du får en bedre dag i morgen

Anmeld

5. november 2009

MORJESPERSEN

ØV!!!!!

Vi har prøvet to gange at løbe tør for olie en lørdag morgen

Håber at din dag bliver bedre...

Anmeld

5. november 2009

Valle81

LineD skriver:

Så krøb jeg frem fra mit skjul under dynerne igen, og har nu snakket med både smed og mekaniker, begge kommer med det samme, så satser vi på mekanikeren ikke ruinerer os Og fyret er heldigvis på udlejers regning Hehe

Så satser vi på dagen bliver MEEEEEGET bedre!

¨Håber i andre også får en god dag, og Valle jeg krydser for at humøret vender mundvigerne liiidt mere opaf!

Jeg håber også at du får et fyr der virker og en bil der kan køre:0)

Du fik et smil på mine læber:0)

Anmeld

5. november 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator

Jeg har 10 grader i soveværelset... :-S det er bogstaveligtalt som at danse med pingviner, når jeg skal sove. Men det er fordi vi ikke har fået skiftet varmeaperatet endnu og jeg kan ikke lide den gamle elradiator derinde den lugter og klikker, så jeg blir utryg.

MEN - I aftes tørrede jeg tøj i tubleren, inden sengetid. Der var min badekåbe med Så tog jeg den ud LIGE INDEN jeg skulle i seng og lagde den under mine DYNER Det virkede. Jeg frøs ikke i nat

Så nu tror jeg at jeg har besluttet, at indtil jeg har varme på derinde, så vil jeg smide min dyne 10 min i tørretubleren inden sengetid Også ligge den anden dyne OVENPÅ, så det isolere

Men ellers kender jeg nnu godt de der morgener, hvor man bare tænker ARGH...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.