Min kæreste har det...
Til tider er det meget mild og andre gange ikke... Han får migræne medicin..
Idag har han været inde og besøg en kammerat og spist hos ham...
Han kom hjem allerede ved 19 tiden, med hovedpine, og gik i seng med det samme.. Jeg var inde og servicere ham med vand og migræne medicin, det var jeg ca 3 gange, og alle 3 gange var han ude og kaste op...
Han har her iaften/nat kastede op mere en 6-7 gange...Til sidst måtte vi ringe til vagtlægen, for han kunne ikke holde pillerne i sig.. Vi snakkede frem og tilbage om det kunne være noget med maden de fik hos kammerat, og det troede han..
Jeg fik ringede til vagtlægen, og snakket og fik en sendt herud - For at give ham indsprøjtning i stedet for, så han kunne få migrænen væk, samt en indsprøjtning for kvalmen..
Ca. et kvarter efter han havde fået det, var han ude og knække sig, og faktisk lige siden har han sovet, og han er langt væk.. Jeg har været inde og køle ham ned, uden han har registret det...
Jeg har aldrig set min kæreste have det så skidt, han vidste ikke hvad han skulle gøre af sig selv, han stod med tåre i øjne, og virkelig kunne falde sammen i gråd.. Det er så hårdt for ham..
Har så ondt af ham, når han får anfaldene... Vi håber så meget på, at det bare var et rigtig slemt anfald, og at vi i ro og mag kan tage på vores "mini ferie" Som vi har glædet os rigtig meget til...
Så håber han får sig en rigtig god nattesøvn, dog render jeg og kigger ind af dør sprækken, for at se hvordan han har det...
Nogen der har haft det så slemt, hvis du har migræne?