Hjælp, vedr vaccine

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. november 2009

Mumto3

ka-ri-na skriver:

der er mange gode oplysninger, men jeg synes ikke det er en objektiv kilde, han er jo imod vaccinen fra begyndelsen af....

Næ, det har du ret i. Men man skal huske på at Statens Seriums Institut heller ikke er objektiv, selvom mange tror det.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. november 2009

Smukkert

Jeg tror jeg ligger med influenza A nu - og det er bare ikke sjovt!!!
Jeg er blevet podet ved vagtlægen idag og det er sendt ind.. Når/hvis jeg når at blive rask inden jeg skal føde, så vil jeg gerne tage imod vaccinen, trods risikoer, for jeg vil nødigt ligge syg med en lille nyfødt og risikere at kunne dø af det.

Det er træls man ikke ved så meget om hverken sygdommen eller vaccinen endnu, men jeg vil virkelig nødigt have det så dårligt som jeg har det nu igen .

Influenza A og B typer smitter igen og igen. Man er ikke resistent bare fordi man har haft det... Så hvis der kommer en epedimi kan man nok ikke undgå at blive ramt.

Anmeld

5. november 2009

Ni-ko-li-ne

T231109 skriver:

Jeg tror jeg ligger med influenza A nu - og det er bare ikke sjovt!!!
Jeg er blevet podet ved vagtlægen idag og det er sendt ind.. Når/hvis jeg når at blive rask inden jeg skal føde, så vil jeg gerne tage imod vaccinen, trods risikoer, for jeg vil nødigt ligge syg med en lille nyfødt og risikere at kunne dø af det.

Det er træls man ikke ved så meget om hverken sygdommen eller vaccinen endnu, men jeg vil virkelig nødigt have det så dårligt som jeg har det nu igen .

Influenza A og B typer smitter igen og igen. Man er ikke resistent bare fordi man har haft det... Så hvis der kommer en epedimi kan man nok ikke undgå at blive ramt.

influenza virus muterer ligesom HIV virus (ikke at de har den samme effekt).... men det er samme princip.... det er derfor man bliver smittet igen og igen....

håber da ikke det er H1N1 du har fået raget til dig... for at du snart er rask!

Anmeld

5. november 2009

Smukkert

ka-ri-na skriver:

influenza virus muterer ligesom HIV virus (ikke at de har den samme effekt).... men det er samme princip.... det er derfor man bliver smittet igen og igen....

håber da ikke det er H1N1 du har fået raget til dig... for at du snart er rask!

Jeg henter hvertfald det der tamiflu på apoteket imorgen og begynder på det.. selvom jeg skulle have haft det hurtigst muligt.. De havde de ikke på sygehuset :/.

Håber ikke det er H1N1, for min mor og to søstre ligger også syge. Der jeg er blevet smittet, tror jeg. Min søster har 39,6 i feber lige nu... Det er synd .

Panodilerne har taget min hovedpine, men nu har jeg bare ekstreme svedeture. Det må være et sundhedstegn at det er på vej ud ad kroppen .

Når jeg er rask vil jeg vaccineres så jeg ikke risikerer at blive smittet igen når jeg har født.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.