Anonym skriver:
Tak for at dele!
vi sammen sover også, og natten går faktisk altid fint nok, der bliver det også sovet lidt længere søvn stræk end om dagen. Men jeg har så svært ved det om dagen, selv hvis jeg prøver at skabe stemning som om natten, altså i soveværelset i mørke, så er det så svært at få baby til at sove, og lurerne er ofte korte, samt det tager lang tid, og indebærer ofte en del gråd.
jeg føler også indimellem at det der virkede på et tidspunkt, stopper med at virke.
har du nogle gode råd? Jeg er ved at være lidt tyndslidt, både af at høre på gråd, de korte lure, og ikke at kunne regne ud hvordan jeg bedst hjælper til at falde i søvn 
Åh råd er svært.. for det skifter jo..
Men jeg har:
-svøbt
-vugget
-sunget
-varm stofble på maven (lunet i mikroovnen ikke brandvarm!)
-gået ture i barnevognen
-gået ture i strækvikle
-tryk massage har nogengange kunne berolige
-grød inden amning
-svøbt og så ligge lidt på siden på mine ben mens jeg vuggede på benene
dog har lure om dagen altid gået nemmest ved en gåtur. Har de ikke ville sove har jeg haft dem i bæresele, så de har kunne sidde og kigge lidt og ved tegn på træthed puttet i barnevogn og gået.
baby rockit rocker har også gjort underværker for luren i barnevogn her hjemme især for den lille. Hun kunne kun sove 15-20 min af gangen når hun endelig faldt til ro i barnevognen, efter baby rocker sov hun 2-3 timer.
det er mega hårdt, men kan trøste med det bliver bedre.
fik også et råd med man skal ikke skifte “metode” for ofte/meget. Selvom man bliver lidt panisk. Forsøg at holde fast på en, bliver den lille fuldstændig ulykkelig, skal du selvfølgelig prøve noget andet. Men prøv at finde en god rutine og hold fast på den.
kan også skyldes den lille ikke er klar til at sove endnu. Vi brugte meget tryk massage, og trille med en bold på arme, Ben osv, med en sang til. YouTube har en sang der hedder trillesang af musiksanseriet.