Ang mens

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

366 visninger
7 svar
0 synes godt om
4. november 2009

Vingummien

Hader min mens. Forrige gang jeg havde det var det bare sådan en lille smule der kom, sidste gang små blødte det kun 1 dag og det var dagen inden jeg skulle starte på p-pillen igen. Nu skal jeg så starte igen imorgen.... Men har slet ikke blødt har været sådan lidt brunt halløj. Og så tænker jeg på om jeg måske skal ringe til lægen imorgen, måske jeg skal have et andet mærke p-piller, for kan da ikke passe der ikke er mere der skal ud på 3 mdr Jeg plejer at bløde som en sindsyg når det er, så syntes det er lidt underligt, min krop reagere som om jeg blødte. Plejer altid at tisse vildt meget når jeg har mens og det gør jeg også i den her uge, men intet at se

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. november 2009

Barbamama

Hvis jeg var dig ville jeg lige tage et smut forbi lægen for det lyder da godt nok underligt...

Anmeld

5. november 2009

FrkT

Er der nogen mulighed for at du kan være blevet gravid??

Anmeld

5. november 2009

Vingummien

FrkT skriver:

Er der nogen mulighed for at du kan være blevet gravid??

Nej for så burde jeg jo være blevet større efter 3 mdr osv jo

Anmeld

5. november 2009

Becks

suanne85 skriver:

Nej for så burde jeg jo være blevet større efter 3 mdr osv jo

Det er ikke sikkert..

Der er en anden bruger herinde, som ikke vidste hun var gravid med sit 2 (eller var det 3) barn, og opdagede det først mere end 6 mdr henne i graviditeten...

Anmeld

5. november 2009

Dictes mor

Jeg tænker om ikke det kan være pletblødning, som kan betyde at mens er på vej, det fik jeg i hvert fald altid, men jeg synes nu nok også du lige skulle få dig en snak med lægen, det er bedst at være på den sikre side.

Anmeld

5. november 2009

Vingummien

Tutter skriver:

Det er ikke sikkert..

Der er en anden bruger herinde, som ikke vidste hun var gravid med sit 2 (eller var det 3) barn, og opdagede det først mere end 6 mdr henne i graviditeten...

oki hold da op det håber jeg da godt nok ikke, for vil ikke have flere lige nu hehe

Anmeld

5. november 2009

Vingummien

Majastina skriver:

Jeg tænker om ikke det kan være pletblødning, som kan betyde at mens er på vej, det fik jeg i hvert fald altid, men jeg synes nu nok også du lige skulle få dig en snak med lægen, det er bedst at være på den sikre side.

Jamen den kommer jo aldrig, skal starte på p piller i aften og har ikke set noget endnu

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.