Har I set netauktion fra FogF?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

451 visninger
3 svar
0 synes godt om
4. november 2009

Mumto3

Jeg vil lige slå et slag for Foreningen Forældre og Fødsel, som har åbnet for deres årlige netauktion.

Der er alt muligt lige fra fødselsforberelse og gravid-massage, til babytøj, ammetøj, legetøj, oplevelser for hele familien og alt muligt andet.

Kig forbi siden www.fogf.dk  og tryk på linket til netauktion og se alle de gode tilbud.

Byd løs!!

P.S. Forældre og Fødsel er en forening der kæmper for de fødendes og småbørnsforældrenes rettigheder og vilkår. De har med held kunne påvirke politikerne gennem årene til at ændre på vilkårene. Da foreninge startede i begyndelsen af 70erne var det utænkeligt at far var med til fødsel og det var almindeligt at barnet blev lagt på en barnestue mens den nybagte mor lå på 4, 8 eller 16 sengsstue. Foreningen kæmpede en brav kamp for at få forenet mor og barn, få eneværelser, lov til at far også skulle kunne overnatte osv. Alt sammen er det lykkedes!

I disse år er det særligt lukningen af de små fødesteder som foreningen forsøger at sætte en stopper for. De finder det ikke rimeligt at fødende skal have flere timers kørsel til nærmeste fødested. Derudover er det normeringen af jordmødre, antal konsultation, og ikke mindst en kamp mod yderligere nedskæring af fødselforberedelsen.

Alle de ting der bliver solgt på netauktion er doneret til foreningen, og de penge der kommer ind ved auktion går ubeskåret til foreningen arbejde. Så byd løs!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. november 2009

Mumto3

Jeg tillader mig lige at sende indlæg op på listen

Anmeld

7. november 2009

Mumto3

Jeg sender lige op igen

Anmeld

8. november 2009

Mumto3

Så er det i aften det slutter. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.