Hvor mange timer...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

721 visninger
10 svar
0 synes godt om
4. november 2009

otlitrom

......Bruger I på baby.dk om dagen?

Jeg erkender at jeg er blevet mere afhængig af denne side end facebook! Jeg synes det er hyggeligt, og bruger med glæde 3 timer herinde dagligt... Gad vide, hvordan det bliver, når jeg bliver gravid og får barn
Ud af busken, tøser! Hvor længe sidder I her?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. november 2009

mariamiss6

ååååååårk jeg sidder her også hele tiden.... Jeg er faktisk logget på hele dagen, og så trykker jeg F5 så snart muligheden melder sig hehehe..... Jeg er her så meget at når jeg når til klokken 22:00 så er det som der ikke er noget tilbage at læse, selvom det nok er der der er flest på.... Denne side ser jeg også meget mere end nogen andre sider, og også mere end facebook, selvom jeg også hele tiden er logget på facebook....

JA! jeg er MEGET afhængig af denne side

Anmeld

4. november 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator

Mindst en   Så siger jeg ikke mere... Puuha tør slet ikke tænke på når jeg om lidt skal i gang med specialet - jeg kommer til at BO på baby.dk....

Anmeld

4. november 2009

Moar'en

mariamiss6 skriver:

ååååååårk jeg sidder her også hele tiden.... Jeg er faktisk logget på hele dagen, og så trykker jeg F5 så snart muligheden melder sig hehehe..... Jeg er her så meget at når jeg når til klokken 22:00 så er det som der ikke er noget tilbage at læse, selvom det nok er der der er flest på.... Denne side ser jeg også meget mere end nogen andre sider, og også mere end facebook, selvom jeg også hele tiden er logget på facebook....

JA! jeg er MEGET afhængig af denne side

Ha ha den fane må jeg os melde mig under .

Anmeld

4. november 2009

Vingummien

Puha vil jeg slet ikke tænke på Mindst en time, når som regl at læse de indlæg der siger mig noget og svare på dem. Nogen gange hvis jeg keder mig kan jeg sidde og klikke frem og tilbage konstant for at se om der lige er kommet et nyt indlæg hehe

Men så er der også nogen dage hvor jeg slet ikke er inde og kigge eller jeg kun læser men ikke får svaret. Men ja er nok for meget hvis man kan sige det, men syntes det er så hyggeligt herinde og har fået et par nye venner af det

Anmeld

4. november 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator

Altså alt den tid jeg er på en pc er jeg online på baby. Men det er jo ikke hele tiden jeg effektivt sidder ved cmoputeren eller IKKE arbejder fx... MEN - sådan alt i alt... 2-3 timer

Men svært at gøre op. I øjeblikket er jeg dog minimalt online. Syns jeg har rigtig meget om ørerne!

Anmeld

4. november 2009

pussekat

hejsa

tro det også bliv mange time her ind  

Anmeld

4. november 2009

pussekat

hejsa

tro det også bliv mange time her ind  

Anmeld

5. november 2009

Mira0911

Hvor mange timer....

Jeg er ikke så aktiv her mere, som jeg har været... Det er så en anden sag hvorfor jeg ikke er det...

Jeg står som online faktisk det meste af dagen, men sidder ikke ved computeren dagen lang!

Kan godt bruge tiden på noget andet...

Anmeld

5. november 2009

TbCp

Jeg står som regel som online hele dagen, men sidder her dog ikke hele tiden da jeg jo er dagplejer

Men om morgenen drikker jeg da min morgenkaffe foran skærmen, i min middagspause bliver der også lige tjekket og så igen efter aftensmaden.

Det bliver til en del tid.

Jeg sidder mere her end foran tv'et og min mand sidder ved siden af så kan vi snakke sammen imens det er lidt hyggeligt

Men præcis hvor mange timer, det tør jeg slet ikke begynde at regne på

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.