Langsom udvikling

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

607 visninger
5 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
20. januar

Anonym trådstarter

Andre der har prøvet at jeres test ikke udvikler sig eller udvikler sig langsomt? 

ved godt at 2 streger betyder gravid, men de sidste mange dage har testen slet blevet tydeligere.. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. januar

123321

Profilbillede for 123321

Kan du putte billede ind af test? Jeg har selv prøvet at min test blev ved med i lang tid at være svag, den gang var det ikke et godt tegn hos mig. Jeg blev videresendt til gynækolog som så ikke kunne se noget. Jeg blev fulgt i en periode med blodprøver.  Omvendt oplevede min veninde noget tilsvarende, hvor lige pludselig blev de tydligere og endte med hun den dag i dag har en lille skøn dreng

Anmeld Citér

20. januar

Anonym trådstarter

123321 skriver:

Kan du putte billede ind af test? Jeg har selv prøvet at min test blev ved med i lang tid at være svag, den gang var det ikke et godt tegn hos mig. Jeg blev videresendt til gynækolog som så ikke kunne se noget. Jeg blev fulgt i en periode med blodprøver.  Omvendt oplevede min veninde noget tilsvarende, hvor lige pludselig blev de tydligere og endte med hun den dag i dag har en lille skøn dreng

Disse er taget over en uges tid, så der er nogle dage mellem dem, men de bliver ikke tydeligere. Den øverste er fra i dag

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

21. januar

123321

Profilbillede for 123321

Det synes jeg da ser rigtig lovende ud! Det ville jeg stole på! Mine var meget mere svage den gang de var svage. Jeg er gravid nu for 8. gang så har da lidt erfaring Tag en test om en uge og se hvordan den ser ud, men jeg ville helt klart tænke - jeg er gravid og alt er fint! 

Anmeld Citér

21. januar

Anonym trådstarter

123321 skriver:

Det synes jeg da ser rigtig lovende ud! Det ville jeg stole på! Mine var meget mere svage den gang de var svage. Jeg er gravid nu for 8. gang så har da lidt erfaring Tag en test om en uge og se hvordan den ser ud, men jeg ville helt klart tænke - jeg er gravid og alt er fint! 

Tror desværre ikke graviditeten bliver til noget. Test hos lægen i dag var svagere end mine her hjemme .. 

Anmeld Citér

21. januar

PeachyBabyPie

Profilbillede for PeachyBabyPie
Anonym skriver:

Tror desværre ikke graviditeten bliver til noget. Test hos lægen i dag var svagere end mine her hjemme .. 

Tror ikke man kan sammenligne to forskellige mærker tests. Ikke mist modet endnu

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.