Nogle der har set sådan udslæt før?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.173 visninger
2 svar
0 synes godt om
27. december 2024

Lykkeligmoraltid

Profilbillede for Lykkeligmoraltid

Min datter har fået dette på benet og lidt på maven, virker ikke plaget af det overhoved men det ser mærkeligt ud? Vi var til julefrokost igår hvor hun løb rundt med mange børn og leget og har ikke på noget tidspunkt slået sig   Jeg synes det ser mærkeligt ud min mand siger det nok fra et kokos gulv tæppe som de har på gulvet hun reagere på da det kradser en del. Men  jeg synes det ser mærkelig ud?? Har nogen set noget lignende. ( bekymret mor ) ringer selvfølgelig til egen læge mandag men kunne være nogle havde set det før. 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. december 2024

Timf

Profilbillede for Timf

Har hun haft bar mave og har de "bejset" møbler eller hvad man kalder det det ligner næsten det jeg fik på min hånd når jeg havde det varmt og sov i min mors seng her for et år siden det var simpelthen fordi farven havde smittet af ��

Anmeld Citér

28. december 2024

Lykkeligmoraltid

Profilbillede for Lykkeligmoraltid
Timf skriver:

Har hun haft bar mave og har de "bejset" møbler eller hvad man kalder det det ligner næsten det jeg fik på min hånd når jeg havde det varmt og sov i min mors seng her for et år siden det var simpelthen fordi farven havde smittet af ��

Sjovt Tænkte os på sådan selv bruner. Men ja kan godt ligne sådan noget. Der er mange gamle møbler osv så højt sandsynlig det 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.