Skyggestreg?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

570 visninger
3 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
23. december 2024

Anonym trådstarter

Jeg forventer slet ik at være gravid. Jeg har fået min periode, men fordi den er anderledes denne gang tog jeg for sjov en test. 

Der kom en mega svag streg indenfor tid.. og dette billede er så efter tid.. så ved godt den er ugyldig. Men.. kan en skyggestreg virkelig blive så tydelig?

Jeg tog test dagen før min periode startede og der var intet.. samme slags test. 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. december 2024

Anonym

Som du selv siger så er den ugyldig, der kommer streger på teste efter tid. Jeg tror ikke du er gravid, køb en digital så er du ikke i tvivl.

Anmeld Citér

24. december 2024

Anonym

Anonym skriver:

Jeg forventer slet ik at være gravid. Jeg har fået min periode, men fordi den er anderledes denne gang tog jeg for sjov en test. 

Der kom en mega svag streg indenfor tid.. og dette billede er så efter tid.. så ved godt den er ugyldig. Men.. kan en skyggestreg virkelig blive så tydelig?

Jeg tog test dagen før min periode startede og der var intet.. samme slags test. 

Jeg ville ikke mene den kan blive så tydelig. Har taget mange test med skygge streg, men aldrig haft en så tydelig test(heller ikke over tid) Jeg ville klart tag nogle flere

Anmeld Citér

24. december 2024

Anonym

Anonym skriver:

Jeg ville ikke mene den kan blive så tydelig. Har taget mange test med skygge streg, men aldrig haft en så tydelig test(heller ikke over tid) Jeg ville klart tag nogle flere

Der er ikke ordentlig farve i den fordi det sikkert er en skygge over tid jeg vil som sagt ikke regne den for noget. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.