Hjælp til at udregne testdag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.910 visninger
2 svar
0 synes godt om
4. november 2009

Alexis - i den virtuelle verden!

Hejsa piger

Står i den situation, at jeg har en meget svingende cyklus længde, og derfor har lidt svært ved, at finde en sikker testdag. Altså en dag hvor jeg ved, at jeg er gået over tid.

Jeg testede positiv for ÆL omkring d. 22/10, og det er sådan set det eneste jeg har at gå ud fra.

Min cyklus har de sidste 2 gange været på henholdsvis 34, og senest 31. Lige nu er jeg på dag 31 i min nuværende cyklus.

Nogen som kan hjælpe mig???

På forhånd tak, og kram

Alexis

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. november 2009

MiniMe

Hej Alexis

Jeg har også svingende sykluser, men jeg har fået mens 15-17 dage efter positiv ægløsningstest. Så hvis du ikke får din menstration de næste 3-4 dage ville jeg vurdere at teste... Held og lykke med det!...Håber det bliver vores tur snart...

Anmeld

4. november 2009

Joanna

Alexis skriver:

Hejsa piger

Står i den situation, at jeg har en meget svingende cyklus længde, og derfor har lidt svært ved, at finde en sikker testdag. Altså en dag hvor jeg ved, at jeg er gået over tid.

Jeg testede positiv for ÆL omkring d. 22/10, og det er sådan set det eneste jeg har at gå ud fra.

Min cyklus har de sidste 2 gange været på henholdsvis 34, og senest 31. Lige nu er jeg på dag 31 i min nuværende cyklus.

Nogen som kan hjælpe mig???

På forhånd tak, og kram

Alexis

ja... Det er fasen fra mens til ÆL der kan variere i længde. Fasen fra ÆL til mens er 12-16 dage hos næsten alle kvinder, uanset cykluslængde. Så læg 16-18 dage til den dag, du havde ÆL - her skulle graviditet kunne afgøres.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.