Gratis hjælp til barn nr. 2

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

638 visninger
3 svar
1 synes godt om
22. november 2024

Ammelia

Profilbillede for Ammelia

Hej

den nye aftale der træder i kraft d. 1. Dec, gør man kan få gratis hjælp til barn nr. 2.. er der nogle der kender reglen for dette? Jeg har et barn (teenager) og har betalt for 6 forsøg selv siden 2020 (uden held).. men kan jeg få de. Gratis hjælp når 1. Barn ikke er lavet i fertilitetsbehandling? Kan ikke rigtig læse mig til det nemlig

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. november 2024

christine2035

Ammelia skriver:

Hej

den nye aftale der træder i kraft d. 1. Dec, gør man kan få gratis hjælp til barn nr. 2.. er der nogle der kender reglen for dette? Jeg har et barn (teenager) og har betalt for 6 forsøg selv siden 2020 (uden held).. men kan jeg få de. Gratis hjælp når 1. Barn ikke er lavet i fertilitetsbehandling? Kan ikke rigtig læse mig til det nemlig

Hej kontakt (neba@berlin.com) hvis du er interesseret i børneadoption, min mand og jeg adopterede herfra privat. Tak

Anmeld Citér

26. november 2024

Jixy

Profilbillede for Jixy

Som jeg læser det så er det ikke noget krav at første barn også er lavet ved fertilitetsbehandling, blot at man har brug for hjælp til barn nr. 2.

Anmeld Citér

26. november 2024

Lambi90

Profilbillede for Lambi90

Vi har lige fået at vide, at vi kan få hjælp til en søskende fra 1. December, efter en GUL. Ved dog ikke helt hvordan man får søgt om det, men det vil jeg spørge om når jeg skal til kontrol

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.