Så er det imorgen!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

327 visninger
5 svar
0 synes godt om
4. november 2009

4xGreve

Ja så er dagen endelig kommet...

Så er det imorgen jeg skal ind og skæres lidt i...

Jeg er den heldige ejer af det man kalder en spring finger (min tommel på højre hånd) og har valgt at benytte mig af det fri sygehus valg så jeg kunne få det overstået hurtigt da det har medført en masse store konstante smerter, så imorgen skal jeg derind og det er heldigvis et mindre indgreb på blot ca. 30 min og et snit på ca. 5cm...

Så håber i krydser finger for mig i håb om at det går som det skal!!

Knus Stina (som er meget nervøs men også mega spændt så jeg kan komme væk med de dumme smerter)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. november 2009

Vingummien

Det lyder da så simplet at du knap nok vil lægge mærke til at det sker så det skal da nok gå fint, og tror alle vil være nervøs når det omhandler at bliver skåret i

Anmeld

4. november 2009

4xGreve

suanne85 skriver:

Det lyder da så simplet at du knap nok vil lægge mærke til at det sker så det skal da nok gå fint, og tror alle vil være nervøs når det omhandler at bliver skåret i

er ikke bange for det, det er mere bedøvelsen og at jeg er bange for at jeg vil kunne høre det for er jo ikke fuldt bedøvet...

men er også bange for hvilke konsikvenser det vil ha her hjemme for Daniella skal jo ikke lide mangel af mig...

Men har valgt at fremskyde min frisør tid til fredag så jeg kan forkælde mig selv lidt oven på det hele...

Anmeld

4. november 2009

Vingummien

WiitrioeN skriver:

er ikke bange for det, det er mere bedøvelsen og at jeg er bange for at jeg vil kunne høre det for er jo ikke fuldt bedøvet...

men er også bange for hvilke konsikvenser det vil ha her hjemme for Daniella skal jo ikke lide mangel af mig...

Men har valgt at fremskyde min frisør tid til fredag så jeg kan forkælde mig selv lidt oven på det hele...

Hvor lækkert hvor skal du til frisør?

Anmeld

4. november 2009

4xGreve

suanne85 skriver:

Hvor lækkert hvor skal du til frisør?

den her i byen det var den billigste jeg lige kunne finde, billiger end den i slots centeret

prøvet nemlig at forhør priser først og tog også ud fra deres personlighed og dem i klippe huset kan jeg lige pt. varmt anbefale

Anmeld

4. november 2009

Vingummien

WiitrioeN skriver:

den her i byen det var den billigste jeg lige kunne finde, billiger end den i slots centeret

prøvet nemlig at forhør priser først og tog også ud fra deres personlighed og dem i klippe huset kan jeg lige pt. varmt anbefale

Oki, ja pris har også noget at sige.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.